به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی (زیر ۱۵ و ۱۷ سال) در قسمت دونفره تیمی امروز آغاز شد و تیم‌های دونفره ایران به مرحله نهایی راه یافتند.

در این رقابتها و در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی تیم دونفره علی حیاتی و محمد زرچی زیر ۱۵ سال پسران ایران در بازی نخست با تیم دونفره عراق را توانست با نتیجه ۲ بر ۱ با شایستگی شکست دهد و در مرحله نیمه نهایی در مصاف با تیم دونفره لبنان توانست این دیدار را با نتیجه۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهد و راهی دیدار مرحله نهایی شود.

همچنین تیم دونفره نیما رستم پور و شایان رضاربابی زیر ۱۷ سال ایران در مرحله نیمه نهایی به دیدار تیم دونفره عراق رفت و این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم دونفره ایران خاتمه یافت و این تیم نیز راهی دیدار مرحله نهایی شد .

در قمست دختران نیز تیم دونفره فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه زیر ۱۵ سال از ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره لبنان رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به مرحله نهایی راه یافت .

همچنین تیم دونفره کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی دختران زیر ۱۷ سال در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره سوریه رفت و با برتری۲ بر صفر برار این تیم به مرحله نهایی راه یافت .

لازم به ذکر است در این مسابقات آقایان موسی و سم مسئولان بدمینتون توسعه آسیا جهت شناسایی و انتخاب نفرات برتر به کمپهای تمرینی بدمینتون آسیا حضور دارند.

مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در روزهای شانزدهم لغایت هجدهم شهریور ماه جاری در سالن بدمینتون شهر بیروت با حضور بدمینتون بازان کشورهای غرب این قاره کهن برگزار می شود.


انتهای پیام/