به گزارش پارس نیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس آنچه که اکبر عباس‌ملکی عضو هیئت مدیره استقلال در جلسه با شورای تامین و سازمان لیگ بیان کرده، حکم به رای پرونده سوپرجام داد.

 

در این رای قید شده که ملکی نماینده باشگاه استقلال به صراحت گفته که استقلال در بازی ۲۹ تیرماه شرکت نمی‌کند چون این تیم در اردوی ترکیه حضور دارد. اگر چه مسئولان استقلال معتقدند که این جلسه ملاکی برای انصراف رسمی باشگاه استقلال نبوده، اما ملکی که نماینده باشگاه بود به عمدا یا سهوا گفته که استقلال در بازی حاضر نخواهد شد.

 

هر روز مسئولان باشگاه در رسانه‌ها به دنبال دفاع از حق استقلال هستند، اما ملکی حاضر نشده درباره اتفاقات جلسه مذکور صحبت کرده یا دفاعی کند. سکوت عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بیشتر به این معناست که او گفته استقلال در بازی شرکت نمی‌کند.

 

بهتر بود ملکی در این زمینه با هواداران صادق باشد و بگوید چه حرف‌هایی زده است، کسی که پیش از آغاز فصل در جمعی از هواداران معترض به نقل و انتقالات استقلال گفته بود که مسئولان ذوب‌آهن برای انتقال تبریزی سه میلیارد می‌خواهند که بعد‌ها مشخص شد این مبلغ نبوده و تبریزی هم راحت به استقلال آمد. او همچنین گفته بود که علی کریمی مصدومیت بزرگی دارد و به استقلال نمی‌آید، اما کریمی هم به استقلال پیوست!