به گزارش پارس نیوز، 

پژمان منتظری در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران در مورد اردوی تیم ملی و بازی با ازبکستان،‌گفت: طی دو سه روز اخیر تیم کامل شده و شرایط بهتر است. در حال آماده شدن برای جام ملت‌های آسیا هستیم. امیدوارم بازی‌های خوبی در آینده داشته باشیم و خواسته‌های ما برآورده شود.

وی در مورد اینکه با وجود حضور بازیکنانی مثل مجید حسینی و مرتضی پور علی گنجی به او فرصت بازی کردن می‌رسد، افزود: در خدمت تیم ملی بودن باعث افتخار است و تا زمانی که در خدمت تیم ملی هستم با همه وجود بازی می‌کنم. هدف موفقیت تیم ملی است و من امیدوارم تیم ملی عملکرد خوبی در جام ملت‌ها مثل جام جهانی داشت باشد. در جام ملت‌های آسیا تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند و امیدوارم شرایط ما روز به روز بهتر شود. 

منتظری در مورد اینکه کی‌روش مدعی شده سن سید جلال حسینی بالا است و اینکه نظر او به عنوان بازیکن هم پست سید جلال چیست، خاطرنشان کرد: او از دوستان صمیمی من است و همیشه رابطه خوبی باهم داشته‌ایم. وظیفه من خوب تمرین کردن است و سعی می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. ضمن آنکه انتخاب بازیکنان بر عهده سرمربی تیم ملی است و او تشخیص می‌دهد چه کسی بازی کند.

انتهای پیام/