به گزارش پارس نیوز، 

ایگور کولاکوویچ پس از تمرین امروز تیم ملی در‌جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد اینکه چگونه تصمیم گرفته شد تا تیم اصلی به اندونزی برود اظهار داشت: من تاکنون بارها در این خصوص صحبت کردم و فکر می‌کنم صحبت مجدد در این خصوص فقط وقت مان را بگیرد. و ترجیح می دهم در این‌خصوص‌ صحبتی نکنم، اما باید بگویم که ما خیلی خیلی خوب تمرین کرده ایم و بدن بازیکنان بسیار آماده است. امروز شاید کمی بازیکنان خسته بودند، اما ما استراحت خوبی خواهیم داشت و سپس در مسابقات حاضر می شویم.

وی ادامه داد: این مسابقات برای ما خیلی مهم است چون هم ارزش بالایی دارد و هم اینکه می تواند تدارک خیلی خوبی برای مسابقات قهرمانی جهان باشد. بنابراین ما تمرینات و مسابقات را خیلی جدی می گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد مصدومیت جزئی قائمی و موسوی گفت: قائمی مصدومیت جزئی از ناحیه زانو دارد و فعلا زیر نظر فیزیوتراپ است، اما قطعا ما را در مسابقات پیش رو همراهی خواهد کرد. موسوی هم امروز خیلی سخت تمرین کرد، اما کمی احساس درد کرد و تصمیم گرفتیم به وی استراحت بدهیم. موسوی هم قطعا ما را در مسابقات همراهی خواهد کرد. مصدوم دیگری نداریم و همه بازیکنان خیلی خوب تمرین می کنند. موسوی هم خیلی زود به جمع ما اضافه می شود.

کولاکوویچ درمورد پیش‌بینی‌اش از بازی‌های آسیایی گفت: ما فقط به اول شدن فکر می‌کنیم، اما شاید با حریفان قدرتمندی روبرو شویم. در مجموع ما فقط به کسب بهترین نتیجه فکر می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص اینکه چقدر احتمال دارد برای مسابقات قهرمانی جهان ترکیب تیم تغییر کند خاطرنشان کرد: فاصله بازی های آسیایی و رقابت های قهرمانی جهان خیلی نزدیک است و چون تیم کنونی ما بسیار آماده است احتمال تغییر در ترکیب تیم خیلی کم است، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و مجبور به تغییر شویم.

انتهای پیام/ک