به گزارش پارس نیوز، نتایج نمایندگان ایران در پنج وزن نخست کشتی آزاد جام کرکین به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور ایگور پتروف از روسیه را با نتیجه ۴ بر ۴ از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل دیگر حریف روس با نتیجه ۱۳ بر ۳ شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم پیمان بیابانی در دور نخست رومان میخایلوف از روسیه را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و در دور دوم نیز مقابل ماریک کوت از استونی با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. بیابانی در کشتی سوم خود با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب حریف روس خود شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز در مسابقات شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم احمد بذری در دور اول مقبال ایوان بوریسوف از روسیه با توجه به مصدومیت و حاضر نشدن این کشتی گیر به پیروزی رسید وی در دور بعد اویتومن اورگودول نایب قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از مغولستان را با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دروزن ۹۷ کیلوگرم مسعود خواجه صالحانی در دور نخست با نتیجه ۱۳ بر صفر مقابل آیون بولتونوف از روسیه به پیروزی رسید. وی در دور بعد نورماگمد گادجیف از آذربایجان با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و باید منتظر حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.