به گزارش پارس نیوز، 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد سردار آزمون و حضورش در تیم ملی گفت: سردار یکی از بازیکنان مهم تیم ملی است و بسیار خوش بین هستم که به زودی این مشکل هم حل خواهد شد. این موضوع یک مسئله جدی است و تازمانی که من هستم برایم فرق نمی کند بازیکن از شمال باشد یا جنوب و یا هرجای دیگری، بازیکنی که خوب باشد باید در تیم ملی حاضر باشد. 

 او در مورد برنامه آماده سازی تیم برای جام ملت های آسیا گفت: برای آمادگی تیم یک بازی با تیم ازبکستان را در پیش داریم، تمام تمرکزمان را برای این بازی خواهیم گذاشت و با احساس مسئولیت بالا خودمان را برای این بازی آماده می کنیم. 

کی روش در مورد اردوی آماده سازی تیم ملی ادامه داد: بیشتر بازیکنان در این اردو حاضر هستند و ما سعی می کنیم با 25 بازیکن به ازبکستان برویم. هدف اصلی مان این است که یک بازی خوبی را انجام بدهیم. با اینکه اسکلت اصلی تیم ملی در اردو حضور دارند بیشتر سعی می کنیم دراین بازی از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

او در مورد شرایط اردو گفت: کارهای پشتیبانی نیز در حال انجام شدن است و در روزهای آینده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. نگرانی ندارم و در حال انجام دادن کار خودم هستم و فکر نکنم مشکلی پیش بیاید.

کی روش در پاسخ به این سوال که پیشنهادی به تیم ملی شده که اگر با تیم های آرژانتین و کلمبیا دیدار دوستانه باشد، 600 هزار دلار دریافت می کند گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و اگر هم وجود داشته باشد مثل یک معجزه است. اگر واقعا چنین موضوعی وجود داشته باشد من حاضرم از اینجا تا دبی روی زانوهایم راه بروم. بعد از این همه سال و مشکلاتی که در آماده سازی تیم و بازی های تدارکات داشتیم باور کردن چنین چیزی جای تعجب دارد.

او در مورد مشکلات اقتصادی و نوسانات قیمت ارز و تاثیرش بر اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: همه می دانیم مشکلاتی وجود دارد اما باید مثبت نگاه کنیم و امیدوار باشیم این مشکلات از پیش پا برداشته شود و بتوانیم در جام ملت های آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی در آخر گفت: به عنوان آخرین مسئله این موضوع را می خواهم بگویم که امیر حسین حسینی به عنوان مسئول رسانه ای جدید تیم ملی انتخاب شده است.


انتهای پیام/