به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج که برای حضور در مجمع هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده بود، درباره ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش و تکلیف این مربی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌های 2019 آسیا اظهار داشت: مجدداً با کی‌روش وارد مذاکره شدیم. به نظرم او تا جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است و از حضورش استفاده خواهیم کرد. در مواقعی که اردوی تیم ملی دیده شده، سرمربی هست، می‌آید و اردوها را به نحو احسن ادامه می‌دهد.

وی درباره مدت زمان قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: قرارداد ما اکنون تا جام ملت‌های 2019 آسیاست، همان‌طور که پیش از این تا جام جهانی بود، اما ترجیح دادیم ادامه بدهیم و شاید بازهم ادامه بدهیم و این به توافق طرفین بستگی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بدهی پرسپولیس، استقلال و سایر باشگاه‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی‌هایی به مردم دارند که باید این بدهی‌ها تسویه شود. نزدیک هفت جلسه با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حضور وزیر ورزش داشته‌ام. با باشگاه‌های دیگر هم همین‌طور که راهی برای حل کردن مشکلات پیدا کنیم تا بتوانند به حیات خود ادامه بدهند. من خودم به نتایج این جلسات بسیار امیدوارم.

انتهای پیام/