به گزارش پارس نیوز، 

محمد ابوحیدری مربی سرعت تیم ملی در نشست خبری عملکرد ملی پوشان دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری تمام تلاش خود را کرد و با تمام وجود از تیم سرعت حمایت کرد. مسئولیت نتیجه ضعیف را به طور کامل برعهده می‌گیریم و کوچک‌ترین مسئولیتی برگردن ورزشکاران سرعت نیست. من استعفا کردم تا فشار روحی روی ورزشکارانم نباشد. شرایط بازی‌های آسیایی تاثیر بسیاری بر روی تیم گذاشت و امیدوارم با تجربه که از این مسابقات کسب کردیم در آینده نتایج بهتری کسب شود.

او گفت: در اولین مسابقه در بخش اسپرینت با نتیجه نگرفتن روی ادامه روند ملی پوشان تاثیر منفی گذاشت. تحریم بیشترین تاثیر را بر روی دوچرخه سواری می‌گذارد. در اردو‌های پیش از مسابقه، ملی پوشان در پیست مالزی تایم خوبی را ثبت کردند، اما نداشتن تجربه بر روی روند آن‌ها در مسابقه تاثیر منفی گذاشت.

ابوحیدری گفت: اگر در داخل ایران پست چوبی وجود داشت دیگر لازم نبود هزینه کنیم تا در کشور مالزی بیست روز اردو بر پا کنیم تا در پیست چوبی آن‌ها تمری کنیم. با تمرین در پیست سیمانی رو باز هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود. تمرین کردن در پیست چوبی از حضور در مسابقات نیز مهم‌تر است.


انتهای پیام/