به گزارش پارس نیوز، 

دهمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

مسابقات تیمی اسکواش در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در حال پیگیری است و ملی پوشان بانوی کشورمان امروز سه شنبه( 6 شهریور) در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف تیم تایلند رفتند.تیم ملی کشورمان در نهایت  با نتیجه 3 بر صفر تیم تایلند را شکست داد تا اولین پیروزی خود را در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بدست آورد.

در مسابقه اول فرشته اقتداری جوان ترین عضو تیم ملی 3 صفر و با نتایج 11 - 3، 11 - 2 و 11 - 4 از سد حریفش گذشت.

در بازی دوم غزال شریف پور 3 بر یک حریف تایلندی را شکست داد. او در دو ست اول با نتایج مشابه 11 - 6 پیروز شد و ست سوم را 11 - 5 واگذار کرد. ست چهارم بسیار نفس گیر دنبال شد که شریف پور در نهایت 11 بر 8 این ست و کل بازی را نصیب خود کرد.

حدیث فرزاد سومین اسکواش باز ایران بود که به مصاف حریف تایلندی رفت و در یک بازی ساده موفق شد 3 بر صفر حریف را مغلوب کند. فرزاد به ترتیب با نتایج 11 - 2، 11 - 5 و 11 - 6 بر حریفش غلبه کرد.

اسکواش بازان بانوی کشورمان 2 بازی قبل خود را مقابل هند و هنگ کنگ با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرده بودند. در ادامه مسابقات ورزشکاران کشورمان به مصاف تیم های اندونزی و چین خواهند رفت.

انتهای پیام/