به گزارش پارس نیوز، تیم ملی والیبال ایران برای دومین دوره پیاپی موفق شد به مدال طلای بازی‌های آسیایی دست پیدا کند. پس از این قهرمانی اعضای تیم ملی والیبال ایران از سوی کمیته ملی المپیک بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، نفری 2500 دلار پاداش دریافت کردند و همچنین مبلغی نیز در اختیار سرپرست قرار گرفت تا این پاداش بین کادر فنی تقسیم شود.

این در حالی است که اعضای خارجی کادر فنی یعنی ایگور کولاکوویچ(سرمربی)، دراگان کوبیلیسکی (مربی) و دنیل میشیچ (بدنساز) این پاداش را دریافت نکرده‌اند. موضوعی که به نظر می‌رسد به مذاق مربیان خارجی تیم ملی والیبال خوش نیامده است. یک منبع آگاه و نزدیک به تیم ملی والیبال مدعی شده است که این مربیان به ویژه مربی بدنساز و دستیار ایگور کولاکوویچ از اتفاق رخ داده ناراحت هستند و این برخورد را توهین به جایگاه خود می‌دانند. به به نظر می‌رسد یکی از  این دو مربی عنوان کرده که این برخورد و اختصاص ندادن پاداش به نفرات خارجی تیم شاید از نظر مالی چندان حائز اهمیت نباشد اما به نوعی این برداشت از این اقدام می‌شود که این نفرات نقشی در این قهرمانی نداشتند و این در حالی است که همه نفرات چه بازیکنان و چه مربیان به یک اندازه برای موفقیت تیم ملی در جاکارتا و تصاحب مدال طلا تلاش کرده‌اند.

یکی از اعضای ایرانی کادرفنی تیم ملی که ترجیح داد از وی نامی نبریم، در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: اعضای ایرانی کادر تیم ملی همانجا پاداش دریافت کردند اما تا جایی که من خبر دارم معمولا در قهرمانی‌ها و عناوینی که منجر به اهدای پاداش می‌شود، نفرات خارجی با توجه به قراردادهایی که با فدراسیون دارند، پاداش دریافت نمی‌کنند.

در این راستا با سعید درخشنده ، سخنگوی فدراسیون والیبال و همچنین امیر خوش خبر ، سرپرست تیم ملی صحبت کردیم که آن‌ها از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

با این حال به نظر می‌رسد عدم اهدای پاداش به مربیان خارجی داستانی است که کسی به درستی از آن مطلع نیست و این موضوع برای خود مربیان غیرایرانی تیم ملی والیبال، به نوعی توهین قلمداد شده است.