به گزارش پارس نیوز، 

در ادامه بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، رقابت‌های ورزش الکترونیک از امروز شنبه آغاز شد و تیم ملی ورزش‌های الکترونیک ایران در گروه اول مسابقات پس از غلبه بر قزاقستان در مجموع ۲ دیدار انفرادی و تیمی با نتیجه ۲ بر صفر و اندونزی نیز در مجموع ۲ دیدار با نتیجه ۲ بر صفر برای تعیین سرگروهی به مصاف تیم سرسخت مالزی رفت.

در بازی اول، بازیکن ایران در وقت‌های قانونی با نتیجه ۳بر۳ برابر یکی از نفرات مالزی متوقف شد، اما در وقت‌های اضافه با نتیجه ۵بر۴ حریفش را شکست داد.

در بازی دوم که به صورت تیمی برگزار شد، ایران توانست با نتیجه ۶ بر یک مالزی را شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه A. به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. اما در مرحله نیمه نهایی با تیم دوم گروه دوم یعنی ویتنام روبرو شد که در یک مصاف نفس گیر و با تعداد توپ‌های بسیاری که به تیرک دروازه تیم ویتنام برخورد کرد بازی اول با نتیجه ۴ بر ۱ به نفع حریف تمام شد و در مسابقه تیمی، تیم ایران با نتیجه ۲ بر ۱ ویتنام را مغلوب کرد و مبارزه به بازی سوم کشید. در این مسابقه بازیکن تیم ویتنام مقهور قدرت شیر بچه‌های ایران شد و با نتیجه ۳ بر یک و در مجموع با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و سفیران ملی پوش ایران به مسابقه فینال برای رقابت با تیم ژاپن صعود کردند.

همچنین لازم به ذکر است که حضور در این رقابت نمایشی و جنبه مدالی ندارد.


انتهای پیام/