به گزارش پارس نیوز، 

ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان درخصوص عملکردش در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

شهسواری با اشاره به باخت تیم ملی ایران مقابل هند اظهار داشت: بازی سوم ما مقابل هند بسیار نفس گیر بود، در اولین دیدار به سختی توانستیم حریف هندی را سه بر دو شکست دهم و فرصت استراحت نداشتم و به خاطر اینکه مهشید اشتری بازی خودش را واگذار کرده بود در بازی چهارم مقابل هند بازهم بازی کردم و همین مسئله باعث شد از لحاظ بدنی کم بیاورم. فاصله دو بازی که انجام دادم بسیار کم بود، در غیر اینصورت می‌توانستم حریف هندی را شکست دهم و در بازی پنجم اگر اشتری به پیروزی می‌رسید به جمع هشت تیم برتر راه پیدا می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: بازی ما مقابل هند نشان داد که ملی پوشان ایران می‌توانند همپای تیم‌های قدرتمند دنیا بازی کنند. تیم هند در رده هفدهم دنیا قرار دارد و اگر توجه بیشتری به این رشته شود قطعا می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. به خاطر حضور ما در یک سال گذشته در اردوهای مختلف پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم ولی  می‌توانیم از این بهتر شویم.

ملی پوش تنیس روی میز گفت: مهشید اشتری به خاطر اینکه دو هفته پیش در مسابقات جوانان آسیا حضور داشت یک مقدار خسته بود ولی به هر جهت همه بچه ها زحمت کشیدند. تیم منسجم و خیلی خوبی داریم و اگر بیشتر برای ما سرمایه گذاری شود در آسیا می توانیم حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/