به گزارش پارس نیوز، در آستانه آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در شهریورماه و بعد از کش و قوس‌های فراوان به نظر می‌رسد موضوع بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سکوت کامل خبری در حال انجام است.

در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال درباره بازگشت کی روش و حضور او در ایران موضع گیری صریح نداشتند و همواره تنها با اطمینان خاطر از حضور دوباره او در ایران حرف می‌زدند، در فاصله کمتر از یک روز تا برگزاری اولین اردوی ایران قبل از جام جهانی آکادمی فوتبال با بنر استقبال از کی روش تزئین شد.

صبح روز شنبه معدود عابران بلوار ورزشگاه آزادی با بنری رو به رو شدند که در آن عکس کارلوس کی روش و متنی برای خوش آمد گویی به چشم می‌خورد و این موضوع نشان می‌دهد که حضور سرمربی تیم ملی در تهران و کمپ تیم ملی هم اکنون قطعی شده و مسئولان فدراسیون نیز مانند دیگر اهالی فوتبال در انتظار بازگشت سرمربی تیم ملی هستند.

مقدمات حضور کی روش به کمپ تیم‌های ملی فوتبال

با قطعی شدن حضور کی روش و در آستانه شروع تمرینات تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در جام ملت ها، اعلام لیست تیم ملی فوتبال ایران برای تمرینات روز یکشنبه حالا نکته جذاب حاشیه‌های تیم ملی خواهد بود. با توجه به خداحافظی چند چهره شاخص مانند آزمون و قوچان نژاد و البته تغییر نسل احتمالی تیم ملی، این لیست از اهمیت ۲ چندانی برخوردار است و احتمالا تا ساعاتی آینده به صورت رسمی منتشر خواهد شد.