به گزارش پارس نیوز، 

جوان نکونام سرمربی حال حاضر نساجی مازندران که سال ها سابقه بستن بازوبند تیم ملی را دارد یکی از نفراتی است که فدراسیون فوتبال روی آینده مربیگری او حساب ویژه ای باز کرده است.

به نوعی می توان گفت جواد نکونام یکی از عزیز دردانه های فدراسیون فوتبال است و سران این نهاد حساب ویژه ای برای دوران بعد از  کی روش روی او باز کرده اند.

آن طور که از شواهد مشخص است فدراسیون نشاینان با هم فکری دولت به جمع بندی جالبی در مورد این چهره شاخصی فوتبالی رسیده اند و قصد دارند بازی خطرناکی را با احساسات هواداران آغاز کنند.  از باشگاه استقلال خبر می رسد که امیر حسین فتحی سرپرست این تیم برای این که مطالبات جواد نکونام از دوران حضور اش در استقلال را پرداخت کند درخواست جلسه ای فوری را با این مربی جوان داده است.

مذاکره بر سر مطالبات عقب افتاده یا راضی کردن جواد برای قبول هدایت استقلال؟! شاید بهتر باشد بگویی این جلسه به این خاطر خواهد بود که فتحی قصد دارد از موقعیت به وجود آمده بهترین استفاده را بکند و با گرفتن تخفیفی چند صد میلیونی از نکونام در صحبت هایی در گوشی قول مربیگری استقلال را به او بدهد.

سناریو این اتفاقات باعث خواهد شد تا نکونام با حضور در استقلال نامی برای خود در عرصه مربیگری دست و پا کند و به این ترتیب مسئولان فدراسیون راحت تر می توانند او را به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی کند. پروسه ای  پیچیده و بلند مدت که امیدواریم به فوتبال کشورمان ضرری وارد نکند.