به گزارش پارس نیوز، 

سیامک کوروشی که چند روز پیش برای مذاکره با تیم‌های قطری به این کشور سفر کرده بود،در مورد سفرش به قطر و نتایج مذاکراتش گفت: من مدتی پیش با پیشنهاد الدحیل مواجه شدم. بعد از پیشنهاد الدحیل و نشست با این تیم تقریباً صحبت‌ها و توافقات نهایی صورت گرفته بود که پیشنهاد الاهلی قطر به دستم رسید. پس از مشورت با مدیربرنامه‌هایم قرار شد در جلسه‌ای این دو پیشنهاد را بررسی کنیم و هر کدام که شرایطش بهتر بود آن را انتخاب کنم.

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال المعیذر قطر در مورد اینکه آیا قصد ندارد به لیگ ایران بازگردد، تأکید کرد: من به جز این دو پیشنهاد، از چهار تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارم و تقریباً مذاکراتی هم صورت گرفته است، اما آنها شرایط من را نپذیرفتند. حالا باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من هنوز تیم فصل آینده‌ام را انتخاب نکرده‌ام و هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت به قطر خواهم رفت یا ایران را انتخاب خواهم کرد. من قبلاً گفته‌ام که علاقمند به ادامه فوتبالم در قطر هستم، اما اگر تیم‌های خواهان من شرایطم را بپذیرند بدم نمی‌آید در ایران بمانم و برای تیم‌های کشورم بازی کنم. البته بیشتر از هر چیزی می‌خواهم در یک تیم پرطرفدار بازی کنم.