به گزارش پارس نیوز، 

محمدجواد عباسی پس از باخت مقابل قزاقستان عنوان کرد: بازی خوبی بود ولی آن طوری که ما می‌خواستیم تمام نشد. کوارتر اول و دوم خوب کار کردیم. بعضی موافع اشتباه داشتیم. می توانستیم قزاقستان را شکست بدهیم.ما تمام تلاشمان را کردیم که بازی خوبی ارائه دهیم ولی به هرحال بازی است گاهی ورق بر می‌گردد و باخت برای تیم ما رقم خورد.

وی درباره شروع خوب ایران در این دیدار گفت: کوارتر اول ما قزاقستان را غافلگیر کردیم و گل زود هنگامی زدیم بعد از آن هم شانس داشتیم گل دیگری هم بزنیم و کوارتر اول را دو بر صفر به نفع خودمان تمام کنیم ولی نشد و بازی به دست قزاقستان افتاد.

عباسی درباره شوت هایی که به تیر دروازه حریف برخورد کرد نیز افزود: نیمه دوم مخصوصا کوارتر پایانی بازی نزدیک و اخراجی داشتیم، ضربان ها بالا بود و بچه ها خسته شده بوند و نتوانستیم کاری کنیم.انشالله در بازی‌های بعدی بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم و خانواده واترپلوی ایران را شاد کنیم.

 ملی پوش واترپلو  خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم، بازی های آسیایی مسابقاتی است که تمام تیم ها پرقدرت می آیند. ما تلاش می کنیم نتیجه خوبی بگیریم. هر تیمی هم که حضور دارد می خواهد خوش رنگ ترین مدال را بگیرد ما هم تلاش می کنیم.

 


انتهای پیام/