به گزارش پارس نیوز، 

در وزن 90+ کیلوگرم، جعفر پهلوانی در دور نخست برابر «خواکشیف» از تاجیکستان با اقتدار برنده شد. او در مرحله یک‌هشتم نهایی با «پارکشیت کومار» از هند مبارزه کرد و توانست از سد این حریف خود عبور کند. او در مرحله یک چهارم نهایی حریف قرقیزستانی خود را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.او در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده ازبکستان روی تاتامی رفت و با پیروزی مقابل این حریف راهی مرحله فینال شد.

پیش از این و در دیگر دیدار های امروز قنبرعلی قنبری در وزن منهای 66 کیلوگرم  در دور نخست برابر «عثمان علی اف» از قرقیزستان قرار گرفت و توانست حرف خود را شکست دهد. این ملی پوش ایران در یک هشتم نهایی رقیبی از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد. او در این مرحله نماینده تاجیکستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.او در این مرحله برابر نماینده ازبکستان  بر صفر شکست خورد و از راهیابی به فینال بازی ها باز ماند و به کسب مدال برنز رقابت ها بسنده کرد.

طاهره آذرپیوند نماینده وزن منهای 52 کیلوگرم بانوان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی حریف قزاقستانی خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله با شکست برابر نماینده ازبکستان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن منهای 66 کیلوگرم بهزاد وحدانی به مصاف حریفی از چین تایچه رفت و نتیجه را مقابل حریف خود واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 90+ کیلوگرم، محمدعلی ذاکری در دور نخست برابر «منصور سروری» از افغانستان در حالی که پیش بود٬ شکست خورد و حذف شد.


انتهای پیام/