به گزارش پارس نیوز، 

جرارد پیکه همچنین در خصوص شایعاتی که در مورد احتمال انتقال پل پوگبا به بارسلونا مطرح شده صحبت کرد و مدعی شد خوشحال می شود اگر این انتقال رخ دهد.

نیمار و سفر به بارسلون:

نیمار برای برنامه ای که داشت راهی بارسلونا شده بود اما ما هیچ صحبتی با هم در مورد انتقال احتمالی او به رئال مادرید نداشتیم و در مورد اتفاقات دیگر حرف زدیم.

هم چنین جرارد پیکه در مورد احتمال انتقال پل پوگبا به بارسلونا گفت:

 

او در حال حاضر بازیکن منچستریونایتد است و من خبر از شرایط وی ندارم اما اگر پوگبا تصمیم به تغییر تیم خود داشته باشد من خیلی خوشحال می شوم که وی راهی بارسلونا شود ولی باید بگویم که من و باشگاه حداکثر احترام را برای منچستریونایتد قائل هستیم.

ناکامی های اخیر در لیگ قهرمانان:

باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیریم اما تمرکز تنها روی لیگ قهرمانان نوعی خود کشی است و ما ابتدا باید به فکر لالیگا و کوپا دل ری باشیم. به نظر می رسد ما در بازی های طولانی بهتر از مسابقات حذفی عمل می کنیم.

VAR در لالیگا:

این تکنولوژی جنبه های خوب و بدی دارد. گاهی اوقات شما گلزنی را جشن می گیرید اما مگل ردود اعلام می شود ولی حسن آن از بین بردن نگاه های منفی است.

رقابت در لالیگا:

رئال مادرید حالا تیمی است که از لحاظ تیمی خوب عمل می کند و اگرچه از دست دادن رونالدو بسیار مهم است، اما حالا آنها بیشتر شبیه یک تیم هستند و کمتر به قابلیت های فردی تکیه می کنند.


انتهای پیام/