به گزارش پارس نیوز، آرمین رهبر، مدیر تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد درباره نرفتن این تیم مشهدی به خرمشهر گفت: اسپانسر تیم در آخرین لحظه اعلام کرد با باشگاه همکاری نمی‌کند  و این در حالی بود که ما فکر می‌کردیم او بلیت‌ها را گرفته و شرایط را مهیا کرده است. سفر به خرمشهر خاص و دور بود، باید قبل از سفر برنامه‌ریزی می‌شد و ما نمی‌توانستیم یک روز باقی مانده به بازی برای تیم بلیت بگیریم اما برای بازی‌های آینده قطعا باشگاه تصمیم جدی خواهد گرفت و اتفاقات خوبی می‌افتد.

او ادامه داد: اگر اسپانسر تیم زودتر اعلام می‌کرد این اتفاق نمی‌افتاد، ایشان پنج‌شنبه خبر قطع همکاری خود را دادند و این در حالی بود که ما فکر می‌کردیم او بلیت تهیه کرده، وقتی خبر را داد ما هیچ راه چاره‌ای نداشتیم و نمی توانستیم بچه ها را دو سه نفری با پروازهای مختلف بفرستیم چون ریسک آن بالا بود.

وی در خصوص اسپانسر باشگاه تصریح کرد: باید بگویم ایشان اول به عنوان اسپانسر آمد و بعد در خواست خرید امتیاز داد اما چون شرایط مناسبی نداشت درخواست خرید امتیاز وی قبول نشد و با این وضعیت وی قرارداد اسپانسری خود را نیز لغو کرد و همه این اتفاقات روز قبل از  بازی افتاد و فرصتی برای جایگزینی ایشان نبود.