به گزارش پارس نیوز، شنیده می‌شود مالک جدید باشگاه سپیدرود علی کریمی است. این مربی که پیش از این هم به کمک برخی دوستانش قصد خرید سپیدرود را داشت بالاخره در این زمینه وارد عمل شد.

 

البته در ظاهر فرد دیگری از دوستان کریمی مالک این باشگاه است، ولی شنیده‌ می‌شود که خود کریمی مالک است و دیگر افراد در اصل اسپانسر هستند چون این مربی می‌خواهد نامش به عنوان سرمربی مطرح باشد نه مالک.

 

بر اساس همین شنیده‌ها چند روز پیش و با وساطت میرشهاب مومنی، علی کریمی به دیدار مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان رفت. در این ملاقات دو طرف در اغلب موارد به توافق رسیدند و جلسه روند خوبی داشت. به نظر می‌رسد تنها موردی که کریمی با آن مخالفت کرده پرداخت بدهی‌های پیش از لیگ برتری شدن سپیدرود بود. او حتی مدعی است قرارداد‌ها و کلیه مطالبات فصل جاری را پرداخت می‌کند. به این ترتیب با احتساب پرداختی‌هایی که نوین انجام داده بدهی که کریمی زیر بار آن نرفت همان ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به جا مانده از زمان جواد تن‌زاده است. به نظر می‌رسد دلیل اصلی عدم اعلام نام مالک این باشگاه هم همین بدهی است.

 

از طرفی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اعلام کرده نام مالک فعلا اعلام نمی‌شود چون قرار است مطالبات سال گذشته که مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است پرداخت شود اما وی نگفت این بدهی را قرار است چه کسی پرداخت کند. هر چند برخی رسانه‌ها مدعی شدند نام مالک جدید زمانی معرفی می‌شود که او این بدهی ۳ میلیاردی را پرداخت کند.