به گزارش پارس نیوز، صفا هادى مدافع عراقى ۲۰ ساله مد نظر باشگاه استقلال احتمالا با دریافت روادید در روز‌های آینده وارد ایران مى شود تا به طور مستقیم مذاکراتى با آبى پوشان پایتخت داشته باشد.

البته این بازیکن فقط در صورت تایید وینفرد شفر جذب استقلال مى شود و به نظر قیمت مناسب هادى باعث شده تا مدیران استقلال براى به خدمت گرفتن این بازیکن عراقى دست به کار شوند تا او را به خاطر سن کم به لیست خود اضافه کنند.

از طرفی آبی پوشان برای حضور این بازیکن عراقی در تیمشان نیاز دارند تا یک جای خالی برای او در لیست باز کنند.

زمان بازگشت شجاعیان به تمرینات استقلال

داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و انجام تمرینات اختصاصى طبق اعلام پزشکان از ۳ ماه دیگر مى تواند براى آبى پوشان به میدان برود.

این بازیکن هم اکنون با حضور در کلینیک مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد.

به غیر از شجاعیان، مرتضی آقاخان هم این روز‌ها در همان کلینیک به تمرین می‌پردازد تا بتواند قبل از شجاعیان به تمرینات آبی پوشان اضافه شود.

بررسی و پرداخت بدهی‌های استقلال به شاکیان

طبق هماهنگی‌های از پیش تعیین شده قرار است مدیران باشگاه استقلال از امروز بررسی و پرداخت بدهی‌های شاکیان را در دستور کار قرار دهند.

پرداخت بدهی‌هایی که منجر به شکایت شده ۷ میلیارد تومان برآورد شده و کمیته بررسی بدهی‌های استقلال از امروز پرداخت بدهی‌های را انجام می‌دهند.

برنامه تمرینی امروز استقلال

با صلاحدید شفر، آبی پوشان پایتخت امروز تمرینات خود را برای رویارویی مقابل تیم السد دنبال خواهند کرد و پس از تمرین امروز اردوی خود را در هتل المپیک برگزار می کنند.