به گزارش پارس نیوز، روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال یکی از استعداد‌های ناب فوتبال ایران بوده که در چند سال اخیر پیشرفته کرده است. او با وجود اینکه یک سال به دلیل پارگی رباط صلیبی دور از میادین بود، اما سال گذشته خوش درخشید و راهی جام جهانی شد.

 

اگر او بدشانسی نمی‌آورد و مصدوم نمی‌شد مقابل اسپانیا و پرتغال هم در جام جهانی بازی می‌کرد. چشمی پس از بازگشت از جام جهانی،  رفتار عجیبی از خود نشان داد. او خواستار افزایش مبلغ قراردادش شد، در حالی که با استقلال قرارداد دارد.

 

شاید اصلاح قرارداد در همه جای دنیا اتفاق بیفتد، اما نباید فراموش کرد در روز‌هایی که استقلال نتوانست تیم خوبی برای فصل پیش رو ببندد، او با رفتارش هواداران را آزار داد. چشمی می‌توانست حداقل در کلینیک مشغول درمان شده تا زودتر به میادین بازگردد، اما هربار صحبت کرده و می‌گوید با او رفتار درستی نشده است.

 

مدیریت قبلی باشگاه رفت و دیگر چشمی در این زمینه بهانه‌ای ندارد و بهتر بود در این روز‌های سخت کنار تیم حضور داشت تا دلخوشی هواداران بیشتر شود. چشمی باید بداند که روز‌های سخت استقلال تمام می‌شود اما هواداران این رفتار‌ها را فراموش نخواهند کرد.