به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر محمد حسین مقدم در این باره گفت: در اردوی تدارکاتی که در کشور چین داشتیم، یکی از بازیکنان از ناحیه  بینی دچار آسیب دیدگی شدند که اقدامات لازم تشخیصی درمانی مراقبتی همان موقع انجام شد و این بازیکن با امادگی کامل به مسابقات آسیایی رسید.

وی در ادامه بیان کرد: در بازی با عربستان هم دروازه بان تیم از ناحیه قفسه سینه دچار تروما شد که خوشبختانه طی ارزیابی های تشخیصی مشکل جدی ای برای وی رخ نداده بود و پس  از طی دوره  درمانی خود تحت نظر کادر پزشکی تیم، با آمادگی کامل در اختیار تیم قرار گرفتند.

پزشک تیم ملی امید اظهار داشت: خوشبختانه طی این بازی ها نیز مصدومیت جدی ای در بازیکنان نداشتیم و کلیه موارد رخ داده پس از پیگیری های درمانی و بازتوانی های انجام شده به سرعت رفع شدند و هم اکنون با زحمات کلیه اعضای کادر تیم شامل عریانی ، فیزیوتراپیست و معصومی و باطنی ، ماسورهای تیم، کلیه  بازیکنان در سلامت کامل پزشکی قرار داشته و در اختیار کادر فنی برای بازی برابر میانمار قرار دارند تا بر اساس صلاحدید سرمربی تیم در ترکیب تیم قرار بگیرند.

وی در پایان درباره وضعیت تغذیه تیم افزود: با پیگیری های کادر پزشکی و مدیر تیم، وضعیت تغذیه ای تیم روز به روز بهتر می شود و غذاهای مناسب تری جهت ریکاوری تغذیه ای تیم در محل اقامت تیم ملی امید سرو می شود و هم اکنون از نظر تغذیه ای تیم در وضعیت مناسبی قرار دارد. همچنین طبق روال گذشته  تیم نیز، مکمل های مناسب از ایران خریداری و همراه تیم هست تا در جهت ارتقا عملکرد و تسریع ریکاوری بازیکنان استفاده گردد. و از این جهت نیز تیم در شرایط مناسبی قرار دارد.

انتهای پیام/