به گزارش پارس نیوز، «تزلزل» تبدیل به فاکتوری موجود در خط دفاعی تیم استقلال در فصل جدید شده است. شفر در ۴ دیدار گذشته آبی پوشان با حفظ پژمان منتظری در قلب دفاعی، ترکیبات متفاوتی را در این منطقه با استفاده از محمد دانشگر و آرمین سهرابیان امتحان کرد. اما آنچه که در این منطقه  معمولا به چشم آمد، تزلزل بود.

شاگردان شفر در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر میهمان پارس جنوبی جم بودند و در شبی که مستحق شکست نبودند روی یک اشتباه فردی در قلب خط دفاعی سه امتیاز بازی را به حریف خود واگذار کردند تا در این روزها غیبت روزبه چشمی بیشتر به چشم آید.

سرمربی آلمانی آبی پوشان از عملکرد برخی از مدافعانی که در مرکز خط دفاعی بازی کردند رضایت چندانی ندارد و برای بازگشت روزبه چشمی به قلب خط دفاعی این تیم لحظه شماری می‌کند تا بلکه با شکل گیری مرکز خط دفاعی از زوج روزبه چشمی و پژمان منتظری، ثبات جای تزلزل را در این منطقه گرفته و آبی پوشان بهتر از قبل بتوانند نتیجه بگیرند.

تیم فوتبال استقلال در ادامه مسابقات لیگ برتر در هفته چهارم میهمان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بودند که این بازی با گل به خودی آرمین سهرابیان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پارس جم خاتمه یافت.