به گزارش پارس نیوز،  این روزها یکی از اخبار پر سر و صدای تیم استقلال ماندن یا رفتن سید مجید حسینیاست. در حالی که هفته گذشته عنوان شد این مدافع 22 ساله با استقلال به توافق رسیده و حتی رقم قرارداد او نیز توصیف شد،اما همچنان وضعیت مدافع ملی پوش آبی های پایتخت«بی سابقه» نامعلوم است.
با توجه به این که استقلال در اردوی تدارکاتی ترکیه حضور دارد و مجید حسینی هم مورد توجه باشگاه ترابوزن قرارگرفته است، این موضوع یکی از مباحث اصلی رسانه های ترکیه ای است.
سایت «خبر61» ترکیه در این باره نوشت: در حالی که تیم ایرانی اردوی آماده سازی خود را در استانبول برپا کرده است، مطلع شده ایم که احمد آقااوغلو، رئیس باشگاه ترابوزن اسپور، سعی دارد در ملاقات با مقامات باشگاه استققلال و حسینی در استانبول، مشکل را حل کند.
سایت «خبرسایتیسی» هم با اشاره به این که انتظار می رفت حسینی هفته گذشته قرارداد رسمی خود را با ترابوزن امضا کند نوشت، در پس این انتقال جزئیات جالبی وجود دارد که آن را همچنان مبهم می سازد.
این سایت مدعی شد استقلال برای صدور رضایت نامه حسینی 100 هزار دلار مطالبه کرده که ترابوزن این رقم را پذیرفته و با پرداخت آن موافقت کرده است.
اما همه چیز بعد از این شروع شد. تیم ایرانی که نمی خواهد این بازیکن جوان را که با درخشش در جام جهانی 2018 مورد توجه چند تیم قرار گرفته ، گفت مذاکره بر سر انتقال حسینی دشوار است.
حالا پیام دیگری از استقلال به باشگاه ترابزون اسپور رسیده است:"بیایید بر سر مبلغ دیگری مذاکره کنیم."اما این بار ترابزون هنوز به پای میز مذاکره برنگشته است.
این در حالی است که مدیران این باشگاه همچنان با حسینی در ارتباط هستند.
سایت سی ان ان ترکیه نیز نوشت بر سر راه انتقال حسینی استقلال مشکل آفرینی می کند و به نقل از نایب رئیس باشگاه ترابزون عنوان کرد مشکل اصلی گذرنامه ی حسینی است.اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد.تا وقتی که انتقالی به پایان نرسد هیچ چیز قطعی نیست."