به گزارش پارس نیوز، تیم ملی امید فوتبال کشورمان در نخستین دیدارش در  گروه F رقابت های بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در در ورزشکاه ۲۹ هزار نفری ویباوا موکتی در چیکارانگ به مصاف تیم ملی عربستان رفت و در نیمه نخست به تساوی صفر بر صفر رسید.

تیم ملی در 45 دقیقه اول بازی به نسبت خوبی انجام داد اما ستاره های عربستان عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های زیادی را خلق کردند که با باهوشی مدافعان ایرانی نتوانستند به گل برسند.

پس از خروج یونس دلفی، مهاجم ایرانی استقلال خوزستان بعد از بازی با عربستان و شوک به اردوی تیم ملی و زلاتکو کرانچار، حالا محمد امین اسدی مهاجم پرسپولیس و تیم ملی امید در دیدار با سعودی ها مصدوم شد و جای خود را به امیر اسدی داد.

این تعویض در دقیقه 41 انجام شد. اسدی بازیکن جوان پرسپولیس در تیم امید سرخپوشان بازی می کند و با اجازه برانکو در کنار بزرگسالان هم تمرین می کند و در فهرست 18 نفره هم است اما به دلیل حضور مهاجمان زیاد در پرسپولیس به او بازی نمی رسد.

دیدار تیم های ایران و عربستان در چارچوب نخستین بازی در  گروه F رقابت های بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تا دقیقه 55 با تساوی صفر بر صفر درحال برگزاری است.