به گزارش پارس نیوز، 

محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: در نیمه دوم دیدار تیممان برابر تیم گسترش فولاد تبریز تلاش های فراوانی را برای گلزنی انجام دادیم ، اما بازیکنان گسترش فولاد حالت دفاعی به خود گرفته بودند و به دنبال آن بودند تا 3 امتیاز کامل را از این دیدار کسب کنند.

قاضی در ادامه افزود: هر کدام از تیم ها از یک روش برای نتیجه گرفتن در دیدار های لیگ برتر فوتبال کشورمان استفاده می کنند و در این دیدار نیز تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز  از تکنیک عقب نشینی بازیکنان تیمش برای کسب نتیجه استفاده کرده بود.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در ارتباط با عملکرد داور دیدار گفت: داور جوانی بود و در بسیاری از اعتراضاتی که در درون زمین  انجام دادم ، از او خواستم تا وقت کشی و انجام خطاهای بازیکنان گسترش فولاد را در نظر داشته باشد  و یا نسبت به شروع مجدد دیدار به سرعت تصمیم گیری کند.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در ارتباط  با حضور مهاجم بیشتر در ترکیب این تیم در دیدار های لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: تنها کادر فنی می تواند در این مورد نظر بدهد. ما در تمامی دیدار هایمان با برنامه بوده ایم و همین موضوع سبب عملکرد خوبمان است و تنها برای خروج موفق از زمین استادیوم،  تلاش خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/