به گزارش پارس نیوز، 

سهیل حق‌شناس پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر پدیده در نشست خبری حاضر شد و درمورد این بازی اظهار داشت: به عنوان نماینده کادر فنی و بازیکنان از مردم تشکر می‌کنم که بعد از شکست برابر سپاهان هنوز به ورزشگاه می‌آیند و از ما حمایت می‌کنند که باعث افتخار ما است. شرمنده هستیم و سرمان پایین است و دلیلش این است که نتوانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم در این هفته چیزی که در توان‌مان داریم را نمایش بدهیم. می‌دانستیم که پدیده چگونه بازی می‌کند؛ از بازی مستقیم و استفاده از بازیکنان سرعتی و حتی می‌دانستیم که دفاع چپ و راست آنها جمع بازی می‌کنند و می‌خواستیم به آنها ضربه بزنیم، اما نشد. این نشان می‌دهد که کار ما بد نبود.

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: غیر از اینکه کمبود بازیکن داریم، فکر می کنم باید باهوش‌تر عمل کنیم تا از تک موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم. باخت برای من خوشحال کنند نیست، اما در مجموع در این هفته پیشرفت فوتبالی سپیدرود مشهود بود. می‌دانستیم که از دقیقه 70 به بعد با مشکل روبرو خواهیم شد، چون در بدنسازی چندان خوب کار نکردیم.

حق‌شناس درمورد عدم ثبات مدیریتی در باشگاه سپیدرود تصریح کرد: در این هفته تمام فکر و ذکرم را گذاشتم که تیم را یک پله بالا بکشم. مشکلات هست و همه می‌دانند که هست، اما سوال من این است که اگر و همه می‌دانیم چرا از خودشان سوال نمی‌کنید؟ وظیفه من این است که درمورد مسائل فنی حرف بزنم و اگر نتوانم نهایتاً من از مردم و مسئولان عذرخواهی می‌کنم و می‌روم، اما دلم به حال فوتبال شهرم سوخت. کسی که کم کاری می‌کند باید پاسخگو باشد. ما هرچه بگوییم می‌گویند که حاشیه ساخته‌ایم و بهتر است در این خصوص من زیاد ورود نکنم.

 

وی گفت: همه می‌دانند مشکل کجاست. نمی‌خواهم اسمی بیاورم. ما مشکل مالی و برنامه‌ریزی داریم که با آمدن بیات تا حدودی حل شده است. اگر بخواهیم تمام مشکلات را بگوییم می‌توانیم کتابی درمورد اتفاقات یک ماه اخیر سپیدرود نوشت. جالب اینجاست که همه می‌دانند مشکل چیست، اما خودشان را به آن راه زده‌اند.

 

حق‌شناس افزود: مشکل ما این است که می‌خواهیم همه چیز را از سر خود باز کنیم. یک هفته به من گفتند که تا آمدن سرمربی تیم را جمع و جور کنم و من تمام تلاشم را کردم و مدیون کسی نیستم. الان اگر سوالی از من بپرسید می‌گویم که تلاشم را کردم و دینی به کسی ندارم. من می‌گویم خبرنگاران قلم و میکروفون دارند و باید دنبال مشکلات باشند. سپیدرود تیمی فوق‌العاده بیمار است. اگر در مورد پول حرف بزنم اشک تعدادی از بازیکنان در می‌آید. اگر درمورد خانه صحبت کنم اشک برخی دیگر درمی‌آید. اگر درمورد سایر مشکلات حرف بزنم هم سایر بازیکنان اذیت می‌شوند.

مربی تیم فوتبال سپیدرود عنوان کرد: من مجبورم فعلاً تیم را نگه دارم تا مسئولان واقعی و بالادستی مشکلات را حل کنند و اصلاً مهم نیست که نام مسئولان بالادستی چه چیزی است، می‌خواهد مدیرعامل باشد یا مالک یا هیأت فوتبال یا هیر چیز دیگر.

حق‌شناس اظهار داشت: من خودم اصلاً برای تیم بزرگ سپیدرود نمی‌توانم به عنوان سرمربی کار کنم. ما هیأت مدیره نداریم و فقط یک مدیرعامل داریم و یک مالک که من از آنها خواهش کردم یک مربی خوب بیاورند. با چند نفر صحبت شد که به نتیجه نرسیدند و در جریان جزئیات نیستم. به همین دلیل از من خواستند که تیم را مدیریت کنم تا تکلیف مشخص شود. من بچه همین شهر هستم و امسال اولین سالم نیست که در سپیدرود هستم و سال‌ها اینجا کار کردم. مردم به من اعتماد دارند و می‌دانم که نمی‌توانم در راس کار به تیم کمک کنم. بهتر است که من کنار باشم تا یاد بگیرم و در آینده به تیم کمک کنم.امیدوارم زودتر یک مربی درخور شان سپیدرود به رشت بیاید نه اینکه هرکسی را انتخاب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکل مالی داریم و باید پول را از مالک بگیریم. مشکل بزرگ ما مشکل مالی است و اگر این را حل کنیم، مصدومان هم به ترکیب اضافه شوند و سه جای خالی خود را پر کنیم می‌توانیم جایگاه خوبی داشته باشیم. با فوتبالی که امروز نشان دادیم که اگر هواداران کمی صبور باشند اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و حداقل در رشت به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم.

 

حق شناس افزود: چند بازیکن بیرون هستند، ضمن اینکه تمام تیم‌ها بازیکن خارجی می‌گیرند چرا ما نباید این کار را بکنیم؟ استقلال هفته گذشته دو بازیکن خارجی خوب به زمین آورد و پیروزی خوبی کسب کرد. بازیکن خوب از هر کشوری بیاید با یک مربی خوب می‌تواند به تیم ما کمک کند. مردم را باید فهمید؛ این مردمی که بعد از شکست هم کادر فنی و بازیکنان را تشویق می‌کنند گناه دارند و بسیار ارزشمند هستند.

انتهای پیام/