به گزارش پارس نیوز، درجریان نشست خبری برانکو ایوانکوویچ که امروز پنجشنبه و پیش از دیدار فردا برابر نفت مسجد سلیمان برگزار شد، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه  «آیا تکلیف جام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام مشخص شد یا نه؟»، گفت: پرسپولیس قهرمان سوپرجام است. این موضوع نیاز به زمان داشت تا سوپرجام را به ما بدهند. قسمتی از گفتگوی آقای گرشاسبی با آقای تاج هم در همین خصوص بوده است. پیگیر این موضوع هستیم و حالا دیگر انتظار داریم جام را بدهند تا همه چیز تمام شود.

وی همچنین درباره تکذیبیه باشگاه  پرسپولیس درباره قرارداد با ایمن حسین تصریح کرد: قراردادی با ایمن حسین به عنوان بازیکن جدید امضا نکردیم. منکر مذاکره با این بازیکن هم نشدیم. اگر می گویید چرا با سربرگ باشگاه پرسپولیس عکس گرفته است باید بگویم به این خاطر است که ما اگر پیشنهادی هم بدهیم روی کاغذ خالی نمی دهیم. اما هنوز آقای گرشاسبی قراردادش را امضا نکرده است و مذاکره شده است.

«چرا داور بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان تغییر کرده است» خمارلو در پاسخ به این پرسش نیز گفت: در این مورد با ناظر بازی صحبت کردیم اما وی هم دلیلش را نمی دانست. خودمان هم نمی دانیم اما گویا به خاطر بعد مسافت بوده است. به هر حال پرسپولیس از جمله تیم هایی است که بارها از داوری ضربه خورده است. امیدوارم دیگر با اشتباهات داوری روبرو نشویم.