به گزارش پارس نیوز، 

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از پایان تمرین ملی‌پوشان اظهار داشت: گروه جدیدی از بازیکنان اضافه شدند. تا اوخر اردیبهشت در تهران تمرین می‌کنیم ، سپس راهی صربستان خواهیم شد و بعد وارد هفته اول لیگ جهانی می‌شویم. 

وی ادامه داد: از بازیکنان به ویژه بازیکنان جوان تیم رضایت دارم، بازیکنان جوانان از تجربه بزرگ‌ترها استفاده می‌کنند و به حرف من و کادر فنی به خوبی گوش می‌دهند. امیدوارم در لیگ ملت ها و قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشته باشند. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: بازیکنان جوان این شانس را دارند که در انتخاب نهایی و لیست نهایی ما باشند. همه این شانس را دارند که در ترکیب اصلی باشند؛ اما باید لیاقت خود را نشان دهند و از تلاش دست برندارند. 

کولاکوویچ درباره برگزاری بازی دوستانه پیش از آغاز لیگ ملت های والیبال گفت: باید بگویم که اولویت ما انتخاب تیم های اروپایی برای برگزاری بازی دوستانه بود. لیگ اروپا در کشورهای ایتالیا و لهستان تازه به پایان رسیده است و نمی شد از آن ها درخواست بازی دوستانه کنیم. هر چند مکاتبات لازم را با برخی کشورهای اروپایی انجام دادیم. در این میان صربستان تیم قدرتمندی است و گزینه خوبی برای بازی دوستانه بود. باید به این موضوع نیز اشاره کنم که اکثر تیم های بزرگ مشغول برگزاری اردوهای خود برای لیگ ملت ها هستند و این کار ما را برای پیدا کردن حریف تدارکاتی بیشتر سخت می‌کرد. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره تصمیمش درخصوص بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تمرکز من فعلا لیگ ملت ها و قهرمانی جهان است. فدراسیون باید در این باره تصمیم بگیرد. به اندازه کافی این مسابقات پیش رو سنگین است و نمی‌توانم دغدغه بازی های آسیایی را نیز داشته باشیم. خود فدراسیون برای تیم اعزامی و کادر فنی تصمیم خواهد گرفت. 

وی در پایان گفت: هرگز دخالتی در انتخاب سرمربی برای تیم ملی ب نخواهم داشت و خود فدراسیون باید برای وضعیت این تیم تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/