به گزارش پارس نیوز، ژاله فرامرزیان گفت: خوشبختانه با تدابیر وزیر ورزش و جوانان و برنامه های ریزی صورت گرفته توسط این معاونت و همراهی سایر بخش ها و مجموعه مدیریتی وزارتخانه  و حمایت های دولت محترم ، از ابتدای امسال تاکنون وزارت ورزش و جوانان ۶۸ میلیارد تومان در قالب کمک به برنامه های فدراسیون های ورزشی از جمله برای اماده سازی تیم ها و اردوهای تدارکاتی انها جهت بازیهای آسیایی پرداخت کرده است. 

وی ادامه داد: خدا را شکر در آستانه بازی های آسیایی در شرایط اطمینان بخشی به لحاظ مالی هستیم و انشاالله مطابق پیش بینی و قولی که به فدراسیون ها داده ام تا اول شهریور هم ۱۵ میلیارد تومان دیگر هم در قالب کمک های وزارت ورزش و جوانان به انها پرداخت می شود. 

فرامرزیان یادآور شد: خوشبختانه با کمک دولت محترم و پیگیری ها دکتر سلطانی فر ، اولین پرداخت هیات های ورزشی از محل ۲۷ صدم درصد در همین هفته واریز خواهد شد. 

معاون مدیریت منابع و توسعه مدیریت گفت: پرداخت به هیات ها حدود ۵ میلیارد خواهد بود و مبنای ما فهرست و معرفی هیات های از سوی فدراسیون های ورزشی است و سرعت عمل بیشتر در این مورد بستگی به هماهنگی فدراسیون ها با وزارتخانه دارد.