به گزارش پارس نیوز، هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۱7 روز دیگر آغاز می شود و تیم ها در حال پشت سر گذاشتن آخرین تمرینات خود هستند تا برای این رویداد آماده شوند. در این میان برخی فدراسیون ها از مدت ها قبل نفرات اعزامی خود را به بازی های آسیایی مشخص کرده اند اما برخی دیگر هنوز از اعلام ترکیب تیم ملی خود طفره می روند.

این فدراسیون ها در حالی عنوان می کنند که ترکیب تیم های خود را بعد از برگزاری مسابقه انتخابی یا فلان اردو مشخص می کنند که عصر دیروز (سه شنبه) مراسم بدرقه کاروان اعزامی به بازی های آسیایی برگزار شد. از طرف دیگر سجادی سرپرست کاروان اعلام کرد فدراسیون ها اسامی تمام نفرات خود را به کمیته ملی المپیک تحویل داده اند و حتی هم اتاقی‌های ورزشکاران در دهکده بازیها نیز مشخص شده است.

در میان گفته می شود برخی از فدراسیون ها شاید اسامی خود را کم کنند. از آنجا که ثبت نام نهایی جمعه برگزار می شود، اما در فاصله دو روز تا ثبت نام نهایی هم این فدراسیون ها اعلام می کنند هنوز ترکیبشان ۱۰۰ درصد مشخص نیست!

هندبال، دوچرخه سواری، دوومیدانی، کشتی، سپک تاکرا و کبدی نمونه هایی از فدراسیون هایی هستند که در گفتن اسامی نهایی تیم های خود امروز و فردا می کنند و واقعا جای سوال دارد. یعنی فدراسیون ها در فاصله 17 روز مانده به آغاز بازی ها و 2 روز مانده به ثبت نام نهایی هنوز به این نتیجه نرسیده‌اند کدام ورزشکار باید به بازی های آسیایی برود؟ از طرفی به چه صورت است که برای کمیته ملی المپیک نفرات اعزامی مشخص است اما برای خود فدراسیون ها نه؟

به نظر می رسد برخی فدراسیون ها این بازی را راه انداخته اند تا مبادا پس از اعلام اسامی، صدای کسی در بیاید اما باید این را هم در نظر بگیرند که بالاخره اسامی تیم ها مشخص می شود پس چه بهتر بدون راه انداختن این قبیل حاشیه‌ها، با دلیل منطقی و بدون اینکه تعدادی از ورزشکاران را بلاتکلیف نگه دارند اسامی نهایی خود را اعلام کنند تا متهم به سردرگمی در انتخاب نفرات آن هم در آستانه بازی های آسیایی نشوند.