به گزارش پارس نیوز، وحید قلیچ در خصوص بازی  پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: بازی به هیچ عنوان دلچسب و زیبایی را از دو تیم شاهد نبودیم. پرسپولیس اصلا فشار به دروازه استقلالخوزستان وارد نمی‌کرد و کار خاصی انجام نداد.

وی افزود: شاید دلیل بازی بد پرسپولیس گرمای هوا یا استرسی بود که برانکو به بازیکنانش در زمین منتقل می‌کرد و شاید هم به دلیل رفتار تماشاگران. متاسفانه بازیکنان پرسپولیس نتوانستند توانایی‌های خود را در بازی به نمایش بگذارند. به هر حال شاهد بازی دلچسبی از شاگردان برانکو نبودیم.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی اتفاق افتاده در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان هم گفت: این اتفاق واقعا در حال اپیدمی شدن در فوتبال ایران است. متاسفانه شاهد رخدادهایی هستیم که تماشاگرنما‌ها به سمت اتوبوس تیم حرکت و اقدام به شکستن شیشه می‌کنند تا بر روی بازیکنان تاثیر منفی داشته باشد. باید از این قبیل اتفاقات در فوتبال ایران جلوگیری شود.

قلیچ در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: نیکمت پرسپولیس هیچ‌وقت به این اندازه خالی و بد نبوده و کسانی هم که هم‌اکنون در نیمکت پرسپولیس حضور دارند به اندازه نصف بازیکنان روی زمین هم کارایی ندارند. حریفان این تیم در آسیا تا دندان مسلح شدند و بعید می‌دانم پرسپولیس بتواند کاری در لیگ قهرمانان آسیا پیش ببرد.