به گزارش پارس نیوز، 

این ستاره ۱۹ ساله روز گذشته به انگلیس رفت و آخرین مراحل انتقالش را به سرانجام رساند.

باشگاه منچسترسیتی در خبری که لحظاتی پیش از نهایی شدن انتقال ارزانی منتشر کرد، نوشت:" او یکی از درخشان‌ترین استعداد‌های جوانی است که در سال‌های اخیر در فوتبال استرالیا ظهور کرده و در فهرست تیم ملی استرالیا در جام جهانی هم حضور داشته است. او همچنین جوان‌ترین بازیکن این رقابت‌ها که در دیدار مقابل فرانسه به میدان رفت. "

ارزانی در سال ۲۰۱۶ به ملبورن سیتی پیوست و فصل گذشته نمایش‌های درخشانی در لیگ استرالیا به نمایش گذاشت. همین عملکرد خوب بود که باعث شد جایزه بازیکن جوان فصل A-league را از آن خود کند و به تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های استرالیا که هدایت آن را هری کیول برعهده دارد نیز دعوت شود.

برایان ماروود، مدیر بخش فوتبال گروه ورزشی سیتی، در مورد انتقال ارزانی گفت:" در مدتی کوتاه، دنیل به یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال استرالیا تبدیل شد و استعداد فوق العاده اش برای رسیدن به موفقیت در بالاترین سطح را نشان داد.

این مسیر دو سال قبل توسط آرون موی طی شد و ما خوشحال هستیم که یک ستاره دیگر از فوتبال استرالیا موفق به طی کردن آن می‌شود. "

احتمالا منچسترسیتی ارزانی را در این فصل به باشگاه دیگری قرض خواهد داد تا با کسب تجربه، بتواند در فصول آینده، در تیم اول این باشگاه بازی کند.