به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی فوتبال فرانسه در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی به مصاف تیم ملی فوتبال استرالیا رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع خروس‌ها به پایان رسید.

هر دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار دادند. فرانسه بیشتر از کانگوروها حملاتی را به سمت دروازه استرالیا انجام دادند اما نتوانستند به گل برتری برسند و این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم فرانسه با تفکرات دیدیه دشان وارد زمین شد و بازی تهاجمی را آغاز کرد و توانست در دقیقه 58 گریزمان از روی نقطه پنالتی توپ را به سمت چپ دروازه زد و خروس‌ها را به گل اول رساند اما این پایان بازی نبود و استرالیا توانست بلافاصله در دقیقه 62 از تیم حریف پنالتی بگیرد و بازی را به تساوی بکشاند. ضربه پنالتی استرالیا را مایل یدیناک، کاپیتان این تیم خلاف جهت لوریس  توپ را به سمت چپ دروازه فرستاد و کانگوروها به گل تساوی رسیدند.

فرانسه که نمی‌خواست بازنده این دیدار شود حملات خود را بار دیگر آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 81 توانست به گل برتری برسد. پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه با ژیرو، موقعیت خوبی برای هافبک فرانسه به وجود آورد که ضربه چیپ پوگبا با عبور از بالای سر رایان به زیر طاق دروازه خورد و پشت خط دروازه فرود آمد که داور این دیدار با استفاده از تکنولوژی عبور توپ از خط دروازه، اعلام گل کرد و میانه زمین را نشان داد.

تیم ملی فوتبال استرالیا برای جبران گل خورده به سمت دروازه فرانسه حمله کرد اما نتوانست به گل برسد تا این دیدار با برتری خروس‌ها به پایان رسید.