به گزارش پارس نیوز، به دنبال مصدومیت رباط صلیبی کیمیا علیزاده، پرچم‌دار کاروان ورزش کشورمان در تمرین روز یکشنبه - 14 مرداد ماه تیم ملی تکواندو و از دست دادن بازی‌های آسیایی 2018 بحث تغییر پرچم‌دار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی مطرح و حتی از برخی گزینه‌ها نیز به عنوان جایگزین علیزاده یاد شد، اما در حالی که قرار است مسئولان کمیته المپیک در جلسه امروز (سه‌شنبه) در این خصوص تصمیم‌گیری داشته باشند، شایعاتی در خصوص احتمال عدم تغییر پرچم‌دار کاروان کشورمان و حضور علیزاده حتی با وجود مصدومیت در بازی‌های آسیایی مطرح شد. 

دکتر محمد رازی، پزشک کیمیا علیزاده درباره مطرح شدن این شایعه و امکان حضور علیزاده با وجود مصدومیت در مراسم افتتاحیه گفت: مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی حداقل پنج ساعت سرپا ایستادن را به همراه خواهد داشت و من در دوره‌های گذشته مشاهده کردم که حتی ورزشکاران جوان به خاطر این مسئله از حال رفتند.

وی تصریح کرد: درباره حضور علیزاده در مراسم افتتاحیه نیز همه چیز به توانایی این ورزشکار و سیاست‌های وزارت ورزش بستگی دارد. اینکه علیزاده بعد از دو هفته از پشت سر گذاشتن مصدومیت امکان تحمل پنج ساعت سرپا ایستادن را داشته باشد به وضعیت جسمانی، توانایی این بازیکن و سیاست مسئولان ورزش کشور بستگی دارد.

پزشک کیمیا علیزاده در پاسخ به این سؤال که اگر علیزاده تمایل به پرچم‌داری کاروان ایران داشته باشد و مسئولان ورزش کشور  نظر او را جویا شوند مجوز این کار را به علیزاده خواهد داد، گفت: واقعاً نمی‌دانم علیزاده تا زمان افتتاحیه این توانایی را دارد یا ندارد. از خدای من است دختر توانا و قد بلندی مانند کیمیا علیزاده پرچم‌دار کاروان ورزش کشورمان باشد، اما اگر این پرچم‌دار دچار لغزش شود بازخورد خوبی نخواهد داشت.

دکتر محمد رازی در خاتمه تأکید کرد: در صورت این اتفاق قطعاً مردم نیز واکنش خوبی نسبت به من نخواهند داشت، اما باز هم تأکید می‌کنم به هیچ عنوان نمی‌توان از حالا در خصوص شرایط دو هفته آینده علیزاده با قاطعیت نظر داد. مهمترین موضوع نیز برای حضور علیزاده با وجود این شرایط و تغییر پرچم‌دار به تصمیم مسئولان ورزش کشور بستگی دارد.