به گزارش پارس نیوز، 

اردوی کنونی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در بازیهای آسیایی از روز ۳۰ تیرماه در تهران آغاز شده و مسافران جاکارتا تمرینات منسجم و خوبی را زیر نظر محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی پشت سر می گذارند.

ترکیب تیم ملی وزنه برداری کشورمان در بازیهای آسیایی را علی مکوندی (۸۵ کیلوگرم)، سهراب مرادی، کیانوش رستمی (۹۴ کیلوگرم)، محمدرضا براری، علی هاشمی (۱۰۵ کیلوگرم)، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی (به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم) تشکیل می دهند که البته مجید عسگری (۶۹ کیلوگرم) نیز به عنوان ورزشکار ذخیره به این جمع اضافه شده است. این نفرات به جز یک ملی پوش، همگی با تمکین به نظر سرمربی تیم ملی مشغول انجام تمرینات گروهی و تحت نظر کادر فنی هستند. اما در این میان کیانوش رستمی همچنان ساز خود را می زند و با تکیه بر تکروی و تمرینات انفرادی سعی دارد همچنان حرف خود را به کرسی بنشاند. البته او به همین مساله بسنده نکرده و چندی قبل با نظر شخصی خود تغییر وزن هم داده و از وزن ۸۵ کیلوگرم به وزن ۹۴ کیلوگرم کوچ کرده.  وزنی که سهراب مرادی به عنوان نفر اصلی آن خوانده می شود و با تکیه بر عناوین و تجارب خود، جای هیچ شک و شبهه ای را برای موفقیتی دیگر در بازیهای آسیایی باقی نگذاشته است.

هر چند کیانوش رستمی فعلا با تکیه بر حمایت های شخص علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری هیچ مانعی را برای اجرای تصمیمات شخصی خود نمی بیند، اما بازیهای آسیایی، میدانی خواهد بود که می تواند خیلی از واقعیات را عیان سازد. البته با توجه به تحمیل کیانوش به وزن جدید، محمدحسین برخواه به عنوان سرمربی تیم ملی همچنان بر نام سهراب مرادی تاکید دارد و او را بهترین گزینه و نفر نخست این وزن می داند.

بدین ترتیب می تواند حدس زد داستان اختلافات کیانوش رستمی با سجاد انوشیروانی سرمربی پیشین تیم ملی که به کناره گیری سرمربی انجامید، دوباره در حال تکرار است و این بار ممکن است آتش این اختلافات دامن محمدحسین برخواه را بگیرد. مگر آنکه برخواه چشم خود را بر بسیاری از مسایل و اتفاقات ببندد و ترجیح دهد کل امور کیانوش را به شخص علی مرادی بسپارد که مطمئنا این روند نیز در طولانی مدت به اختلافات دیگری منجر خواهد شد.

مطمئنا اگر بازیهای آسیایی جاکارتا هم با سکوت برخواه و اعضای کادر فنی و با هر نتیجه ای برای کیانوش به پایان برسد، رقابتهای جهانی ترکمنستان در راه است و شاید یکی از طرفین این ماجرا تا آغاز این آوردگاه بزرگ بین المللی، تاب تحمل دیگری را نداشته باشد.