به گزارش پارس نیوز، 

سعید آذری بعد از حضور شفر در نشست خبری با او خوش و بش کوتاهی کرد و سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ذوب آهن در زمانی که من در ذوب آهن بودم را تجربه کردیم. ذوب آ‌هن شایسته برد بود و اگر درخشش رحمتی نبود می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. حریف هم به ما فشار آورد من دست تک تک بازیکنان را می‌فشارم و همچنین هواداران پرشور ذوب آهن که تیم را تشویق و حمایت کردند و از عناصر مهم پیروزی بودند.

وی افزود: از قلعه‌نویی و همکارانشان تشکر می‌کنم، این برد را به کارگران کارخانه ذوب آهن تقدیم می‌کنیم. این تیم مردم خوب اصفهان است و این تیم برای مردم اصفهان و کارگران است.

وی درمورد برنامه‌های ذوب آهن برای دیدار برگشت گفت: درمورد برنامه‌های فنی که قلعه نویی تصمیم‌گیرنده است اما ما هم بحث‌های پشتیبانی را داریم، هوادارانمان را به تهران منتقل می‌کنیم تا 10 درصد ظرفیت ورزشگاه که مختص خودمان است را پر کنیم. این بازی نیمی از راه بود و نیمه سخت دیگر راه هنوز باقی است. ما در ورزشگاه آزادی با استقلال بازی داریم که کار سختی باید مقابل لشکر 100 هزار و 11 نفره استقلال قرار بگیریم. ما هم ذوب آهن هستیم و می‌توانیم در دور بعد حضور داشته باشیم. دوست نداشتیم دو تیم ایرانی با هم رقابت کنند اما این روح فوتبال است و روح رقابت است و باید بازی جوانمردانه وشرافتمندانه‌ای ارائه می‌دادیم.

آذری در مورد وضعیت حضور قلعه‌نویی در ذوب آهن گفت: برنامه‌های قلعه‌نویی را گرفته‌ایم، پارامتری در این برنامه وجود ندارد که عملیاتی نباشد بعد از بازی با استقلال در تهران جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار خواهد شد ما می‌خواهیم هدف مدیران کارخانه ذوب آهن و شرکت شستا را بدانیم و متوجه شویم آنها به دنبال چه چیزی هستند. در این سال‌هایی که من به باشگاه ‌آمده‌ام هم قهرمان حذفی شدیم، هم قهرمان سوپرلیگ، چهار مرتبه پیاپی هم سهمیه آسیایی گرفته‌ایم مطمئنا باید قلعه‌نویی هم در ذوب آهن می‌ماند و ما می‌توانیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی افزود: کار بسیار سختی داریم. امیر قلعه‌نویی مربی است که باشگاه‌های زیادی خواهان او هستند اما من مطمئنم که خانه اول و آخرش ذوب آهن است. دوره خوبی در این باشگاه داریم و این یک کار گروهی خوب است.

مدیرعامل ذوب آهن درمورد حضور بیشتر هواداران استقلال در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان گفت: ما امروز بیش از 10 درصد ظرفیت ورزشگاه را به هواداران استقلال دادیم اما حق و حقوق هواداران ذوب آهن هم رعایت شد تا ساعت 17:25 سکوهای ورزشگاه که خالی بودند را حفظ کردیم. دست هواداران هم درد نکند به ورزشگاه آمدند و تیم ما را تشویق کردند.

آذری درمورد پرتاب ترقه در جریان بازی گفت: مسیر پرتاب ترقه‌ها به راحتی قابل پیگیری است و می‌توان مشخص کرد چه کسی آن را پرتاب کرده است. اما ذوب آهن هر وقت بازی داشته چه بازی را برده و چه شکست خورده نه ترقه‌ای پرتاب شده و نه صندلی شکسته است. هواداران باشگاه ذوب آ‌هن فرهیخته و فرهنگی هستند فکر نمی‌کنم پرتاب ترقه کار هواداران ذوب آ‌هن باشد اما در یکی دو روز آینده مستندات کافی در این مورد را پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/