به گزارش پارس ، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دکتر پرهان خانلری پزشک تیم ملی گفت: بازیکنان همگی سرحال و با روحیه بالا در حال تمرین هستند. آسیب دیدگی در بازیکنان وجود نداشته و مصدومیت های جزئی هم برطرف شده و با توجه به کم شدن حجم تمرینات، شرایط بهتر می شود و بازیکنان منتظر بازی مهم سه شنبه آینده هستند.

وی در خصوص دلیل استراحت برخی بازیکنان در برخی روزهای اردو گفت: آخر فصل است و باید به فکر فشاری که این بازیکنان تحمل کردند باشیم. هر نشانه ای که احساس می شود، باید مورد توجه باشد و مهمترین وظیفه ما ریکاوری شدن بازیکنان پس از فصل سنگین مسابقات است و بهترین کاری که می توان کرد در این شرایط بازیکنانی که مشکلات جزئی دارند به آنها استراحت بدهیم تا آسیب جدید اتفاق نیافتد و کاملا سرحال بتوانند به بازی برسند.

وی در باره مشکل آندرانیک تیموریان گفت: در آخرین عکسی که از ایشان گرفتیم علایم جوش خوردن را در وی مشاهده کردیم که نشانه خوبی است و فقط درد خفیف دارد و تا روز بازی و با تدابیری که انجام می شود برطرف خواهد شد.

پزشک تیم ملی درباره کنترل بازیکنان از وزن و چربی گفت: خوشبختانه بازیکنانی که انتخاب شده اند در بهترین شرایط بدنی هستند و هر چند در پایان فصل هستیم اما میزان آمادگی بدنی و میزان چربی و همه شرایط آنها در بهترین شرایط است.