به گزارش پارس نیوز، 

رئیس هیات فوتبال استان گیلان عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پایان تست آمادگی جسمی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال برای رقابت های فصل جاری که در زیباکنار رشت جریان دارد؛ اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان 2 داور وسط در این تست های آمادگی جسمی مردود شدند.

قربانعلی الماس خاله افزود: همچنین رضا قیم ، سجاد طوری، بابک داوری ، مرتضی کاظمیان و حمیدرضا کنعانی پنج کمک داور فوتبال نیز در این تست های آمادگی جسمی نتوانستند نمره قبولی دریافت کنند.

وی گفت: با توجه به مردودیت این داوران و کمک داوران و طبق قانون کمیته داوران فدراسیون فوتبال، آنان نمی توانند تا پایان نیم فصل در رقابت های لیگ برتر قضاوت کنند تا زمانی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال دوباره از آنان تست آمادگی جسمی بگیرد.

به گزارش ایرنا کلاس توجیهی، دانش افزایی و تست آمادگی جسمی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال کشور از دوشنبه گذشته در مجموعه آموزشی، فرهنگی و رفاهی زیباکنار رشت با حضور 24 داور اصلی، پنج داور ذخیره، 48 کمک داور و شش کمک داور ذخیره از استان های مختلف کشور آغاز شده است.

در این کلاس توجیهی که محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و فریدون اصفهانیان مسئول کمیته داوران این فدارسیون نیز حضور دارند ، والنتین ایوانف مدرس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان مدرس، جدیدترین قوانین داوری را به شرکت کنندگان آموزش می دهد.

این دوره توجیهی و دانش افزایی داوری تا 29 تیرماه جاری در رشت ادامه دارد.

انتهای پیام /