به گزارش پارس نیوز، 

نهمین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی کاراته برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکاراتا و لیگ کاراته‌وان آلمان در حالی به میزبانی آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود که هدایت تیم ملی بر عهده شهرام هروی است. شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی‌پور به عنوان مربیان تیم ملی فعالیت می‌کنند و حجتی و خواجوی به عنوان پزشک و مربی بدنساز در کنار ملی‌پوشان حضور دارند.

* تمرینات امروز ملی‌پوشان در حالی آغاز شد که کاراته‌کاها برای دقایقی پابه توپ شدند و فوتبال بازی کردند.

* کیوان بابان عضو تیم ملی کاراته از ناحیه انگشت دست چپ احساس درد می‌کرد که پزشک حاضر در سالن به مداوای وی پرداخت.

* پس از اینکه تمرین با توپ به پایان رسید همه ملی‌پوشان لباس کاراته به تن کردند و تمرینات آغاز شد.

* ملی‌پوشان برای دقایقی شروع به دویدن کردند و پس از آن حرکات کششی انجام شد.

*‌ ایزدی مسئول تدارکات تیم ملی که همیشه در کنار ملی‌پوشان حضور دارد احساس می‌کرد که گرمازده شده و پزشک حاضر در سالن به مداوای وی نیز پرداخت.

* سیدعلی کریمی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کاراته به دلیل آسیب‌دیدگی کوچکی که از ناحیه دست دارد با صلاحدید کادر فنی در تمرینات امروز فقط نظاره‌گر بود. کریمی اخیراً در کاراته وان ترکیه مدال نقره کسب کرده است.

* ملی‌پوشان طبق روال دو به دو روبه‌روی هم قرار گرفتند و به صورت نمادین به مبارزه پرداختند و شروع به مرور  فن کردند.

* شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته به دقت تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر داشت و در صورت نیاز به آنها تذکر می‌داد هروی در چند مرحله پس از اینکه برخی از بازیکنان در اجرای فن اشکال داشتند به آنها تذکر داد و نحوه صحیح اجرای فن را به نمایش گذاشت.

* شهاب سلطانی در گوشه‌ای از تاتامی حضور داشت و به دقت تمرینات ملی‌پوشان را زیر نظر داشت.

 

*  ملی‌پوشان در سالن آکادمی در فضای کوچکی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و گرمای داخل سالن به دلیل کوتاه بودن سقف سالن باعث اذیت شدن آنها شد.

 

* امیر مهدی‌زاده قهرمان طلایی مسابقات جهانی از ناحیه کشاله پای خود احساس درد می‌کرد و برای دقایقی به توصیه پزشک حاضر در سالن به یخ‌درمانی پرداخت.

انتهای پیام/