به گزارش پارس نیوز، 

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعزام تیم‌ ملی آبهای آرام به تایلند برای برگزاری اردوی تدارکاتی گفت: ما منتظر دعوت‌نامه هستیم تا ورزشکاران را اعزام کنیم. تیم ملی روئینگ نیز در حال حاضر در چین است و تیم دختران نیز در ارومیه تمرین می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تایلند دعوت‌نامه‌ای برای برگزاری اردو به شما ارسال نکند برنامه چیست، عنوان کرد: در این صورت تمرینات ما در تهران پیگیری می‌شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی، در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه اعزام کانوپولو به چه صورت خواهد بود و با این شرایط ارزی مشکلی برای اعزام به اندونزی ندارید، تصریح کرد: ما بلیت را خودمان تهیه کرده‌ایم. هزینه‌ها را خدا می‌رساند از طرفی کمیته و وزارت هم به ما کمک می‌کند. با بودجه‌ای که وزارت داده تخصیص‌های ما به 43 درصد رسیده است. در حال حاضر کمیته و وزارت اتحاد خوبی دارند و امیدوارم همیشه ادامه پیدا کند.

امینی همچنین درباره تعویق انتخابات قایقرانی در پاسخ به این سوال که از قبل مشخص بود بازی‌های آسیایی چه زمانی برگزار می‌شود حالا وزارت اعلام کرده به این دلیل انتخابات را به تعویق انداخته، خاطرنشان کرد: من به این چیزها توجه نمی‌کنم؛ در ابتدا به ما گفتند انتخابات هفتم مرداد باشد قبول کردیم حالا می‌گویند بعد از بازی‌های آسیایی بازهم قبول می‌کنیم. تلاش ما این است در شرایط نزدیکی به بازی‌های آسیایی مسائل حاشیه‌ای ایجاد نشود. هر تصمیمی وزارت بگیرد من انجام می‌دهم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه بازنشسته بوده و با قانون ایثارگری در انتخابات شرکت کرده، با توجه به ممنوعیت به‌کارگیری بازنشسته‌ها باید استعفا دهد، گفت: بله من بازنشسته هستم و با قانون ایثارگری آمدم. حالا هم تابع قانون هستم.

انتهای پیام/