به گزارش پارس نیوز، نصرالله سجادی در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص اینکه چه تعداد از ورزشکاران کشورمان در مراسم رژه بازی‌های آسیایی حضور خواهند داشت، گفت: در بازی‌های آسیایی و المپیک همه کاروان نمی‌توانند در رژه شرکت کنند بلکه درصدی از تعداد کاروان باید در این مراسم حاضر باشند و این موضوع را کشور میزبان در اندونزی به ما اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: کارت‌های مراسم رژه در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد و ورزشکاران با همراه داشتن آن می‌توانند سوار اتوبوس شوند و به محل افتتاحیه بروند. وقتی تعداد ورزشکاران در رژه در اندونزی به ما اعلام شد آن را بین تیم‌هایی که در آنجا حضور دارند تقسیم می‌کنیم. البته برخی از ورزشکاران داوطلب رژه نیستند چون ممکن است طی دو روز آینده مسابقه داشته باشند. رشته‌هایی هم که در پالمبانگ و یا حومه جاکارتا هستند در افتتاحیه و رژه حضور ندارند.

سجادی افزود: ورزشکاران حاضر در رژه از 5 تا 6 ساعت قبل باید آماده شوند و این روند خسته کننده است.

وی در خصوص اینکه چه زمانی لیست ورزشکاران در اندونزی نهایی می‌شود، گفت: کادر سرپرستی از بدو ورود به اندونزی کارهای زیادی دارد که نهایی کردن لیست ورزشکاران یکی از این کارها است. فردا آخرین جلسه کادر سرپرستی انجام می‌شود تا آخرین موضوعات بررسی شود البته خداراشکر همه هماهنگی‌ها انجام شده است و هفته آینده نیز کادر سرپرستی پالمبانگ نیز نشستی را خواهد داشت.