به گزارش پارس نیوز، 

امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: جای تبریک دارد که تیم خوبی مثل نساجی بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده و تماشاگران خوب و پر اشتباق آنها می‌توانند به جذابیت لیگ برتر اضافه کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: ما خیلی خوشحال هستیم مقابل یک تیم، مربی و تماشاگران خوبش قرار می‌گیریم. البته اشتیاق و انگیزه نساجی برای این بازی بسیار زیاد است و ما باید مراقب این انگیزه باشیم و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

نمازی در پاسخ به این سؤال که شما چه شناختی از بازیکنان مازندرانی دارید و نمونه این بازیکنان در تیم ملی مهرداد اولادی بود که با شما کار می‌کرد، گفت: آب و هوای مازندران با استان‌های دیگر متفاوت است و معمولاً بازیکنان مازندرانی قدرتی‌ و پرتوان‌تر هستند. مطمئن هستم فردا بازی سختی داریم ولی ما هم تیم را طوری آماده کردیم که برای مسابقه فردا آماده باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه چه بازیکنانی از این تیم مصدوم هستند، گفت: مسعود حسن‌زاده که امسال جذب تیم ما شده فعلاً مصدوم است و ما او را در کار گروهی در اختیار نداریم. محمدباقر صادقی هم آسیب دیده و ما به قائمشهر نیامده ولی به جای او از یک گلر جوان و با انگیزه استفاده می‌کنیم.

وی در مورد اینکه ذوب‌آهن سال قبل در شروع خوب نکار نکرد ولی در ادامه توانست خودش را بالا بکشد، گفت: تیم‌ها در فوتبال همیشه نوساناتی دارند سال قبل که ذوب‌آهن با امیر قلعه‌نویی کارش را شروع کرد شروع نسبتاً خیلی خوبی نداشت اما در ادامه روند خوبی پیدا کرد و در نهایتاً در جدول دوم شد و حتی می‌توانست به قهرمانی برسد امسال با تغییراتی که صورت گرفته شیوه و فلسفه ما متفاوت است. ما جزو اولین تیم‌هایی بودیم که کارمان را شروع کردیم و بازیکنان‌مان را اکثراً در اختیار داشتیم و به همین خاطر فکر می‌کنم آمادگی خوبی در شروع لیگ داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه کارلوس کی‌روش بعد از جدایی او از تیم ملی اعلام کرد او در تمرینات کار تدارکات را می‌کرد ولی در مشورت با سعید آذری نظر مثبتی به انتخابش به عنوان سرمربی داشته است، گفت: در مورد آن مصاحبه از خود کی‌روش سؤال کنید که چرا آن صحبت را مطرح کرد. من حرف خودم را می‌زنم حدود چهار سال در کادر فنی تیم ملی بودم و نزدیک‌ترین شخص به کی‌روش من بودم حتی در مسائل فنی به صراحت می‌گویم او از نظرات من استفاده می‌کرد و در استعدادیابی و پیدا کردن بازیکنان خیلی از من نظر می‌خواست .به عقب باز می‌گردم. شاید من هم جای کی‌روش بودم و وقتی یک نفر اینقدر به او نزدیک بود می‌رفت ناراحت می‌شدم به همین خاطر به او حق می‌دهم. آن زمان صحبتی که مطرح شد از ناراحتی بود و اگر بخواهم صحبت کنم آن مسئله تدارکات را نمی‌گویم. من سال قبل هم بحث حضورم در ذوب‌آهن مطرح بود در مورد نظرخواستن از کی‌روش باید بگویم سعید آذری پیش او می‌رود و از قصدش برای انتخاب من سؤال می‌کند که کی‌روش هم می‌گوید به نظرش من از تمام مربیان ایرانی که او می‌تواند انتخاب کند بهتر هستم. این صحبت هم نشان می‌دهد او آن مصاحبه را از روی ناراحتی انجام داده قطعاً من در تیم کار تدارکات را نمی‌کردم البته کار تدارکات تیم‌ها هم خیلی با احترام است. آن موقع صحبت عباس‌آقا  از ناراحتی شروع شد.

وی در مورد اینکه در استیل‌آذین تجربه ناموفقی داشته است، گفت: من به عنوان دستیار محمد خاکپور به استیل‌آذین آمدم خاکپور سال‌ها در رده باشگاهی و ملی بازی کرده بود. چرا او من را انتخاب کرد به این خاطر که او عقیده داشت می‌توانم بیشترین کمک را به او داشته باشم او کارم را دیده بود و از من خواست به ایران بیایم. خودم هم دوست داشتم این چالش را قبول کنم. استیل‌آذین آن سال‌ها از هر تیم ستاره‌ای آورده بود و این روش جواب نمی‌دهد چرا که هر کس می‌خواهد ساز خودش را بنوازد. وارد مسائل ریز نمی‌شوم بعد از آن خاکپور رفت و من در دو بازی کنار خط بودم. در بازی مقابل صباباطری به پیروزی رسیدیم و مقابل صنعت نفت در آبادان هم یک بر صفر پیش بودیم که دستوراتی از بالا برای تغییر نفرات تیم آمد البته آن موقع من سرمربی نبودم و فقط به عنوان کمک در کنار زمین حضور داشتم.بعد هم محمود یاوری به عنوان سرمربی انتخاب شد که از هشت بازی یک تساوی به دست آورد.

سرمربی ذوب آهن تأکید کرد: البته در جدایی من از استیل‌آذین مسائل دیگری هم تأثیر داشت مثل مسائل مالی که البته یکی از آیتم‌های مشکلات ما در آن باشگاه بود. 

نمازی در خصوص اینکه گفته می‌شود مرتضی تبریزی قرار است به استقلال برود، گفت: تا زمانی که به من نگفته‌اند تبریزی به استقلال منتقل شده او بازیکن تیم من است و تا جایی که بتوانیم از او استفاده می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص رویارویی‌اش با نکونام گفت: نکونام دوست من است که چهار و نیم سال با هم کار کردیم و او توانست در خوبه به خونه و نساجی توانایی‌هایش را نشان دهد. مطمئناً او می‌تواند در لیگ برتر موفق شود چون چند سال در بهترین سطح اروپا بازی کرده و می‌تواند افکاری جدیدی را به لیگ برتر منتقل کند.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است تفکرات خودش و نکونام به خاطر همکاری با کی‌روش به یک شکل باشد، گفت: چون زیر نظر کی‌روش کار کردیم دلیل نمی‌شود تفکرات‌مان یکی باشد و اتفاقاً معتقدم افکارمان با هم فرق می‌کند و این موضوع می‌تواند جذاب هم باشد.

نمازی در خصوص اینکه محسن مسلمان به عنوان بهترین پاسور لیگ انتخاب نشد، گفت: من نمی‌توانم در این مورد اظهارنظر کنم و نمی‌دانم آیا آنهایی که این نفرات را انتخاب کرده‌اند براساس پاس آخر این انتخابات را انجام داده‌اند یا خیر، ولی مسلمان سال گذشته بیشترین پاس آخر را داده و شاید ضوابط دیگری بوده که او انتخاب نشده است اما او سال گذشته بازیکن پرسپولیس بوده و مطمئن هستم توانایی‌های زیادی دارد. الان هم از مسلمان خیلی راضی‌ام و امیدوارم او امسال جایزه بهترین پاسور لیگ را با ذوب‌آهن بگیرد.

انتهای پیام/