به گزارش پارس نیوز، 

ساپیا فصل پیش با هدایت علی دایی عملکرد خوبی در رقابت های لیگ برتر داشت و با 54 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. با توجه به قهرمانی استقلال در جام حذفی سایپا موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را که از ابتدای فصل هدف گذاری کرده بود بدست آورد.سایپا در این فصل با مربی بلندپرواز خود قطعا

 

سایپا
برای کسب قهرمانی تلاش خواهد کرد. سایپا تا اینجای فصل نقل و انتقالات علی دشتی، رحیم زهیوی، معین عباسیان، عبدالله ناصری و امین حاج محمدی را به خدمت گرفته است. همچنین محمد دانشگر، علی قلی زاده، احمدرضا احمدوند، حامد شیری، مهدی ترابی و ایوب کلانتری بازیکنانی هستند که از این باشگاه جدا شده اند. مهدی ترابی تا نیم فصل برای سایپا بازی خواهد کرد و پس از آن راهی پرسپولیس خواهد شد، همچنین الهیار صیادمنش که گفته می شد به استقلال پیوسته است مشکلاتی در این انتقال دارد که وضعیت او در چند روز آتی مشخص خواهد شد.

 

سایپا
باشگاه سایپا و علی دایی گویی برای یکدیگر ساخته شده اند. علی دایی در هیچ تیمی به اندازه سایپا در امر مربیگری موفق نبوده است و سایپا نیز بهترین عملکرد خود در لیگ برتر را با هدایت دایی ثبت کرده است. دایی در سال 1385 بعنوان بازیکن به سایپا پیوست و پس از 5 هفته در حالی که سایپا با هدایت لورانت با 11 امتیاز  در صدر جدول رده بندی بود جایگزین وی شد و بعنوان بازیکن - مربی بهمراه سایپا قهرمان لیگ برتر شد و حالا در فصل 1397/98 اهداف بزرگی را با این تیم دنبال می کند.

انتهای پیام/