به گزارش پارس به نقل از تسنیم، بر اساس گزارش منتشرشده در روزنامه « دیلی میل» چاپ لندن ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی از مهاجمان تیمش از جمله فرناندو تورس ۵۰ میلیون پوندی و ساموئل اتوئو کامرونی که هر کدام در این فصل از رقابت های لیگ برتر تنها یگ گل برای تیم شان به ثمر رسانده اند، ناراضی است به همین دلیل وی به احتمال فراوان در نقل وانتقالات زمستانی به دنبال جذب مهاجمی جدید خواهد بود تا از کورس قهرمانی جا نماند.


دمبابا، سومین گزینه مورینیو در خط حمله هم از زمانی که در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۳ گل پیروزی بخش آبی پوشان لندنی را مقابل وست برومویچ به ثمر رساند دیگر در رقابت های لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.
چلسی در حال حاضر با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال صدرنشین در مکان دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. این تیم در هفته دهم لیگ برتر شنبه شب در خانه نیوکاسل با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد و مورینیو پس از این شکست اشاره کرد این امکان وجود دارد که در نیم فصل مهاجمی جدید را به خدمت بگیرد.
البته چلسی به دنبال مهاجمی خواهد بود که تا کنون در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده باشد و محدودیت بازی در این رقابت ها را برای این تیم لندنی نداشته باشد.


چلسی در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب رادامل فالکائو بود ولی در نهایت این موناکو بود که او را به خدمت گرفت و این مهاجم کلمبیایی تا کنون در رقابت های لوشامپیونه ۸ گل برای تیمش به ثمر رسانده است.