به گزارش پارس نیوز، به دنبال بازگشت زلاتکو کرتانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران از کرواسی قرار است دور نهایی تمرینات آماده سازی این تیم پیش از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در مرکز ملی فوتبال آغاز شود.

ملی پوشان امید فوتبال ایران فردا(یک شنبه) ۲ جسله تمرینی را در دستور کار دارند و باید یک مرداد برای برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با تیم امید عراق در روزهای ۳ و ۶ این ماه، به کربلا سفر کنند.

در فاصله ۲ روز به اعزام تیم ملی امید به عراق وضعیت ۳ بازیکن برای این سفر نامشخص است. احمدرضا احمدوند، بازیکن سرباز تیم مقاومت تهران صبح امروز برای ارائه مدارک خود به مسئولان تیم امید به فدراسیون فوتبال رفت تا از این طریق مشکل اعزامش به عراق پیگیری شود. همچنین ۲ بازیکن دانشجو تیم ملی امید هم باید برگه اشتغال به تحصیل خود را به فدراسیون فوتبال تحویل دهند تا از این طریق مشکلشان برای همراهی تیم ملی امید در سفر به عراق حل شود.

شاگردان زلاتکو کرانچار هفت مرداد به تهران بازمی گردند و با چهار روز استراحت، ۱۱ مرداد بار دیگر تمریناتشان را از سر می گیرند. پس از برگزاری چند جلسه تمرینی، این تیم ۱۵ مرداد به چین سفر می‌کند تا ۱۸ مرداد یک دیدار دوستانه با تیم فوتبال المپیک این کشور برگزار کند. پس از پایان این دیدار دوستانه، تیم ملی امید به اندونزی می رود تا در بازی های آسیایی با عربستان، کره شمالی و میانمار رو در رو شود.