به گزارش پارس نیوز، در ادامه مسابقات شمشیربازی جام جهانی که در چین جریان دارد و در بخش اسلحه سابر دختران، پریماه برزگر در دور مقدماتی با یک پیروزی برابر شمشیرباز چین و چهار باخت مقابل حریفانی از بلغارستان، فرانسه، اسپانیا و اوکراین از ادامه مسابقات باز ماند.

نجمه سازنچیان در مرحله مقدماتی مقابل ورزشکاران سنگاپور و چین پیروز شد و برابر نمایندگان چین تایپه، آرژانتین و لهستان شکست خورد و  به جدول اصلی  راه یافت اما در این مرحله مقابل حریفی از ترکیه  که اوکراینی الاصل است، متوقف شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

کیانا باقرزاده در دور مقدماتی حریفانی از هنگ کنگ، مکزیک و ونزوئلا  را شکست داد. شمشیرباز ونزوئلایی ک در این مرحله مقابل باقرزاده شکست خورد، وزیر سابق ورزش این کشور نیز بود و با شکست مقابل نماینده ایران نتوانست از گروه خود صعود کند.  کیانا باقرزاده  در ادامه مرحله مقدماتی مقابل شمشیربازانی از تایلند و آمریکا متوقف شد به جدول اصلی  راه یافت که در این مرحله با قرعه استراحت روبرو شد و به صورت مستقیم به جدول ۶۴ نفره نهایی صعود کرد.

فائزه رفیعی دیگر سابریست کشورمان در مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی مقابل ورزشکاران برزیل و ژاپن و سه باخت برابر رقیبانی از کانادا، هنگ کنگ و چین به جدول اصلی راه پیدا کرد. رفیعی در گام بعدی ۱۵ بر ۱۱ شمشیربازی از قزاقستان را مغلوب و به جدول ۶۴ نفره نهایی صعود کرد.