به گزارش پارس نیوز، 

نقل و انتقالات اروپا امسال هم همراه با حواشی و شایعات مختلفی همراه است و بسیاری از هواداران فوتبال جهان منتظر یک شگفتی اند. انتقال ناگهانی رونالدو به یوونتوس این روز ها شرایط خاصی را برای رئالی ها به وجود آورده است و بسیاری از هواداران این تیم انتظار آن را دارند تا تیمشان همانند سال های گذشته بازیکنان بزرگی را جذب کند.

یکی از محتمل ترین انتقال برای رئالی ها حضور کورتوا دروازه بان تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه چلسی است. ظاهرا حضور این بازیکن در جمع کهکشانی ها قطعی شده است و تا چندی دیگر انتقال او رسمی می شود به همین دلیل شنیده شده مسئولان چلسی در تلاش اند تا جانشین مطنئنی برای کورتوا پیدا کنند و به همین دلیل به سراغ دوناروما دروازه بان جوان تیم فوتبال میلان رفته اند.

شنیده شده مسئولان آبی های لندن به همراه ساری سرمربی جدیدشان درتلاش اند تا این دروازه بان را به لندن بیاورند و در عوض موراتا را به این تیم بدهد. همچنین شنیده شده آن ها قصد دارند تا هیگواین مهاجم آرژانتینی فعلی تیم فوتبال یوونتوس را هم جذب کنند.

البته پیش از این و از فصل گذشته هم شایعه شده بود که میلانی ها به دنیال جذب موراتا هستند و ممکن است به همین دلیل با این انتقال موافقت کنند.


انتهای پیام/