به گزارش پارس ، به نقل از خبرگزاری فارس در جدیدترین آمار گیری‌ها از ارزش باشگاه های فوتبال جهان بر اساس مبلغ قراردادهای بازیکنانشان باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن با 507 میلیون یورو در رده اول و یونتوس با 310 میلیون یورو در رده هفت قرار گرفت.

هفت باشگاه گران قمیت از لحاظ مبلغ قرارداد بازیکنانشان به ترتیب زیر است:

1- پاری‌ سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن از لحاظ ارزش قرارداد بازیکنانش با قیمت 507 میلیون یورو با ارزش ترین باشگاه جهان شد. زیرا خریدهای گران قیمتی را داشته برای نمونه می توان خرید دی ماریا و کاوانی را نام برد.

2- چلسی

تیم آبی های لندن با خرید های خوبی که در این فصل از بازار نقل و انتقالات داشتند ارزش قرارداد بازیکنانش با قیمت 407 میلیون یورو در رده دوم گران قیمت ترین باشگاه های فوتبال جهان قرار گرفته است.

3- بارسلونا

تیم کاتالان‌ها هم در این فصل خرید زیادی نداشته و مبلغ قرارداد کنونی بازیکنانش با 394 میلیون یورو در جایگاه سوم قرار گرفت.

4- لیورپول

لک لک ها هم با ارزش 304 میلیون یورو در جایگاه چهارم با ارزش ترین باشگاه ها قرار گرفتند.

5- بایرن مونیخ

باوارایی ها هم خرید های خوبی داشتند ولی باز هم با این وجود قیمت قرارداد بازیکنانشان از 337 میلیون بیشتر نشد و در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

6- آرسنال

توپ‌چی های لندن هم با ارزش 315 میلیون یورو در جایگاه ششم گران‌ترین باشگاه ها قرار گرفتند.

7- یوونتوس

باشگاه یوونتوس که قهرمان فصل پیش سری‌آ ایتالیا است در بازار نقل و انتقالات تابستانی عمل کرد ضعیفی داشت تقربیا با 310 میلیون یورو در جایگاه هفتم قرار گرفت.